בארץ

בוקר קשה: ניסיון פיגוע בבסיס צה"ל - המחבל שנוטרל עבד בבסיס

הטרור ממשיך להשתולל: ניסיון פיגוע אירע בבסיס האימונים בלכיש. המחבל תושב ריינה שבצפון הארץ העובד בבסיס, ניסה לתקוף איש קבע בעזרת פטיש, עד שאיש קבע אחר שהיה במקום הזהיר אותו ולבסוף חיסל אותו בירי
מערכת ice | 
צה"ל (צילום פלאש 90)
היום (שני), בשעות הבוקר, דווח על ניסיון פיגוע שאירע בבסיס האימונים בלכיש. המחבל ערבי ישראל תושבי הכפר ריינה שבצפון הארץ, ניסה לתקוף איש קבע בעזרת פטיש, אך נוטרל טרם הצליח לפגוע בו.
המחבל, היה עובד קבלן שעבד בתוך שטח הבסיס, הוא נוטרל על ידי אחד מאנשי הקבע שהיו בזירה ונכון לשעה זו אין נפגעים בקרב כוחותינו. לפי עדויות החיילים שהיו במקום, המחבל התפשט מבגדיו לחלוטין, אחז מוט ברזל בידיו, ורץ לעבר אחד האנשים במקום עם המוט, תוך שהוא צועק מילים בערבית. איש הקבע שזיהה את האירוע הגיב במהרה, קרא לעברו לעצור ולאחר מכן נטרל אותו בירי וחיסל אותו.

המחבל שניסה לבצע פיגוע בבסיס לכיש, קרדיט: מתוך הרשתות החברתיות בשימוש לפי סעיף 27א לחוק זכויות יוצרים
ניסיון הפיגוע שאירע היום מצטרף לשורה של אירועים בהם מפגעים בודדים מבצעים פעולות טרור על מנת לפגוע בכוחות הביטחון או באזרחים חפים מפשע. רק לפני שמונה ימים, בפיגוע בירושלים, נפצע בגופו לוחם מג"ב שנדקר על ידי מחבל שניסה להימלט לתוך העיר העתיקה, אך לבסוף חוסל על ידי לוחמי מג"ב זמן קצר לאחר מכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה