בארץ

"עוסק בלהטריל": המהלך של יריב לוין סופג ביקורות

לאחר המהלך של לוין כנגד פסיקת בג''צ נגדו, ח''כים באופוזציה זועמים ."מופע הניתוק המביש הזה של שר המשפטים וראש הממשלה, חייב להיעצר ועכשיו"
דורון בלוך | 
יריב לוין (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
לאחר שאמש (ראשון) שיגר שר המשפטים לוין מכתב בו הודיע על רשימת המועמדים עליה יצרכו לדון בעניינם, דבר שיימשך זמן ארוך משום שלוין רשפם את כולם כמועמדים, וכן לאחר שציין את הסעיף בו כל אח יכול לערער על מועמדותו של אחד מהם, ובכך להיגרר לסחבת ארוכה, יש באופוזיציה מי שלא אהבו את המהלך, ומתחו עליו ביקורת חריפה.
ראש האופוזיציה ח''כ יאיר לפיד הגיב על כך בחשבון ה-X שלו: "מדינת ישראל תחת הפצצות, החטופים מתים לאיטם במנהרות החמאס, הכלכלה מתפרקת, אפילו מיריב לוין אפשר היה לצפות להתנהגות אחראית. או שלא". וכן ח''כ ממפלגתו, קארין אלהרר אמרה "התנהלות השר לוין מבישה. כך נראה שר שמתנהל בהפקרות ומטריל מדינה שלמה"
גם יו''ר מפלגת הדמוקרטים יאיר גולן הגיב על כך, ואמר יריב לוין לא קולט שהוא אחד האשמים הגדולים שהביאו עלינו את השבעה באוקטובר. לוין הוא איש בזוי שצריך לכלות את ימיו בחשבון נפש על האסון שהביא על מדינת ישראל, וח''כ בני גנץ טען: בזמן שיישובינו מטווחים, חיילינו נלחמים וחטופינו נמקים בשבי החמאס, שר המשפטים עוסק בלהטריל את שופטי בית המשפט העליון על שיטת הסניוריטי. מופע הניתוק המביש הזה של שר המשפטים וראש הממשלה, חייב להיעצר ועכשיו".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה