בארץ

"המנהיג הישראלי הראשון": ההצהרה התמוהה של יאיר גולן

יאיר גולן יצא לביקור בבריטניה והצהיר כי הוא "יהיה למנהיג הישראלי הראשון שנפגש עם ראש ממשלת בריטניה קיר סטארמר ובכירי ממשל נוספים, בהם שר החוץ דיוויד למי" אך רק לפני כחודשיים נפגשו סטארמר עם הרצוג, וכן למי עם השר כ''ץ
דורון בלוך | 
יאיר גולן (צילום גלעד קוולרציק)
יו"ר מפלגת הדמוקרטים, יאיר גולן החל היום (ראשון) ביקור רשמי בבריטניה. גולן, הוציא על כך הודעה בה הוא מציין כי הינו "יהיה למנהיג הישראלי הראשון שנפגש עם ראש ממשלת בריטניה קיר סטארמר ובכירי ממשל נוספים, בהם שר החוץ דיוויד למי, סגן שר החוץ לענייני המזרח התיכון היימיש פלונקר, היועץ המשפטי לממשלה לורד ריצ'ארד הרמר, ועוד".
אלא, שרק בחודש יולי האחרון, נפגש נשיא המדינה יצחק הרצוג עם ראש ממשלת בריטניה במהלך ביקור של השניים בפתיחת האולימפיאדה בפריז. וכן במהלך אותו החודש, נפגש שר החוץ ישראל כ''ץ עם שר החוץ הבריטי דיוויד למי. 

פגישת כ''ץ ולמי ביולי האחרון.  
גולן יצא לביקור זה יחד עם יו"ר סיעת הדמוקרטים, ח"כ אפרת רייטן בהזמנת ארגון LFI (Labor Friends of Israel). במהלך הביקור ישתתפו בוועידת מפלגת הלייבור בנוכחות ראש ממשלת בריטניה, קיר סטארמר, ובאירוע תמיכה לישראל בנוכחות השגרירה חוטובלי, סגנית ראש הממשלה, אנג'לה ריינר ושרת האוצר, רייצ'ל ריבז.
יו"ר הדמוקרטים יאיר גולן ויו"ר הסיעה, ח"כ אפרת רייטן מסרו על הביקור: "יצאנו למען שתי מטרות - המשך יצירת לחץ בינלאומי למען השבת החטופים ויצירת שיח פורה ואמין עם ממשלת בריטניה בניסיון להפוך את החלטה בנושא ייצוא הנשק לישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה