בארץ

הדיון בכנסת על הנצחת אירועי ה7.10 בוטל: זו הסיבה שעוררה מחלוקת

דיון בוועדת החינוך בנושא זיכרון אירועי השעה באוקטובר בוטל מהסיבה כי ישנם משתתפים מהצפון המתקשים להגיע. אך הדבר עורר תהייה מדוע שאר הוועדות מתכנסות ומדוע המשתתפים אינן לוקחים חלק באמצעות שיחות וידאו
דורון בלוך | 
מירב בן ארי, יו"ר הוועדה לביטחון פנים (צילום מרים אלסטר, פלאש 90)
לאחר שהבוקר (ראשון) תוכנן להתקיים בכנסת דיון בוועדת החינוך בנושא הצעת חוק זיכרון אירועי טרור של השבעה באוקטובר, בוטל הדיון בוועדה, זאת על פי דיווח בN12, משום קושי של משתתפים מהצפון להגיע לדיון.
כאמור, משתתפים מהצפון התקשו בהגעה לירושלים הבוקר, זאת עקב המטחים הבלתי פוסקים משיגורי החיזבאללה, והאזעקות המחייבות להישאר בקרבת המרחבים המוגנים. אלא שסיבה זו לא סיפקה את כולם, ועוררה מחלוקת על כך.
חברת הכנסת מירב בן ארי (יש עתיד) תהתה על כך בחשבון ה-X שלה "אני לא מצליחה להבין את האירוע ההזוי הזה, כל הדיונים של ועדות אחרות בכנסת מתקיימים כרגיל אבל את הדיון בחוק שלי ושל רבים אחרים ביטלו, מה הבעיה לעלות בזום? למה לבטל שרוב המשק עובד? למה לא לקיים דיון בחוק כל כך חשוב? פשוט לא יאמן".
אכן, השתתפות בדיוני ועדות באמצעות שיחות וידאו הן דבר מקובל שכבר נעשה, וכן למרות המצב הבטחוני הבוקר ועדת הפנים והסיבה וכן ועדת הבריאות, לקיום דיוניהן כמתוכנן מראש וללא שיוני עקב המצב. 
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה