בארץ

תגלית דרמטית בערד: המשטרה חושפת מנהרה שהיא מעבדת סמים מתקדמת ומסוכנת

חשיפת מעבדת סמים תת-קרקעית: משטרת ישראל חושפת מעבדה עם 600 שתילי קנאביס בשווי מעל מיליון ש"ח, במסגרת המבצע הארצי "בלימת חירום" במטרה להילחם בפשיעה ולפגוע בתשתיות כלכליות של ארגוני פשע
מערכת ice |  1
צילום דוברות המשטרה
במהלך סוף השבוע, במסגרת המבצע הארצי "בלימת חירום", הצליחה משטרת ישראל לגלות את אחת ההתפתחויות המשמעותיות ביותר במאבק בפשיעה החמורה והסמים. שוטרי תחנת ערד במחוז הדרומי, בשיתוף פעולה עם לוחמי מג"ב דרום, חשפו מנהרה תת-קרקעית באזור פזורת ערד, אשר שימשה כמעבדה לייצור וגידול סמים.
במעבדה, שנמצאה בשטח פתוח, התגלו למעלה מ-600 שתילים של קנאביס במשקל כולל של כ-140 קילוגרם. בנוסף, נמצאו במקום ציוד רב המשמש לפיתוח וגידול הסמים, שנועד להפצה בקרב הציבור. שווי הסמים שנתפסו מוערך במעל מיליון ש"ח. 
 
צילום: דוברות המשטרה
החשיפה וההשתלטות על המעבדה הן חלק מהמאבק הרחב של המשטרה בפשיעה ובאלימות, עם דגש על פגיעה בתשתיות הכלכליות של ארגוני פשע. המבצע "בלימת חירום" מבוצע בהתאם להנחיות מפכ"ל המשטרה דני לוי, ומטרתו היא להגביר את הפעילות המשטרתית נגד העבריינים ולחזק את ביטחון הציבור.
מפקד המחוז הדרומי, ניצב אמיר כהן, הדגיש כי המטרה היא להמשיך להוריד את רמות הפשיעה באזור, תוך שמירה על הסדר הציבורי וביטחון התושבים. כל המוצגים נתפסו ויועברו לחקירה נוספת בתחנת ערד. המשטרה צפויה להמשיך בפעולות לחקירה ואיתור של החשודים המעורבים.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ניחוש אחד שייכת לבדוואים (ל"ת)
    אבי 09/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור