משפט

בן 20 נעצר: "נחשפנו למסכת עבירות מין חמורות באחיותיו"

הפרקליטות עתידה להגיש כתב אישום נגד צעיר בן 20 שחשוד בעבירות אינוס של קטינות מתחת לגיל 14. במקרה זה הקטינות הן אחיותיו הקטנות
מערכת ice | 
עצור-אילוסטרציה (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
היום (ראשון) צפויה הפרקליטות להגיש כתב אישום נגד צעיר בן 20 בחשד לאינוס ופגיעה מינית בקטינות מתחת לגיל 14. חוקרי מרחב דוד במחוז ירושלים, החלו בחקירה סמויה בעקבות חשדות נגד תושב העיר העתיקה בירושלים בשנות ה-20 לחייו, בעקבות דיווח שהתקבל במשטרה כנגד החשוד, בחשד לעבירות מין שבוצעו במהלך השנים כלפי אחיותיו הקטינות שגילן מתחת ל-12 שנים.
על פי ממצאי החקירה והעדויות, החשוד פגע מינית באחיותיו במספר הזדמנויות במשך שנים. כולן היו מתחת לגיל 12 ואילו אחת הייתה מתחת לגיל 6. החשוד נעצר בתחילת החודש ובימים האחרונים הוגשה נגדו הצהרת תובע כי בכוונתם להגיש נגדו כתב אישום. בנוסף לכך, היום מעצרו של החשוד הוארך.
קצין החקירות של מרחב דוד, פקד אליישיב גהלי, סיפר: ״מיד עם קבלת הדיווח במשטרה, נחשפנו למסכת עבירות מין חמורות ומתמשכות של החשוד בשתי אחיותיו, מעשים שהתרחשו לא מעט שנים. ביצענו את פעולות החקירה ברגישות המתבקשת ואספנו ראיות ועדויות שחיזקו את חומרת החשדות נגדו לעבירות מין, שבהן גם מעשי אונס. חקרנו כל שביכולתנו בכדי למצות את הדין עם החשוד שביצע את המעשים המזעזעים הללו ובימים אלה צפוי נגדו כתב אישום״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה