בארץ

אחרי חשיפת המנהרה: זה מה שהיה למזכ''ל האו''ם לומר

מזכ''ל האו''ם צייץ זמן קצר לאחר חשיפת מנהרת הטרור בה הוחזקו החטופים שנרצחו, אך גינה את צה''ל, וקרא לשחרור החטופים, זאת בלי לגנות החמאס
דורון בלוך | 
אנטוניו גוטרש מזכ"ל האו"ם (צילום shutterstock)
לאחר שאתמול בערב (שלישי) דובר צה''ל דניאל הגרי חשף את המנהרה ברצועת עזה בה הוחזקו על ידי החמאס ששת החטופים שהוצאו להורג וגופותיהן חולצו לישראל, עליה אמר הגרי  "מדובר בקטסטרופה של תנאים לא אנושיים", וכן בנוסף הסרטון הופץ גם באנגלית במטרה להמחיש לעולם את הרוע של חמאס והאכזריות כלפי החטופים, כפי שמובא כאן בהרחבה, היום מז''כל האום, אנתוניו גורטס, התייחס למצב ברצועת עזה.
בדברים שכתב בחשבון ה-X שלו, פתח גורטס את דבריו בגינוי התקיפות האוויריות שביצע חיל האוויר על אזור שלדבריו "ישראל ייעדה במקום לעקורים בעזה" וטען כי "פלסטינים עברו לאזור זה בחיפוש אחר מחסה ובטיחות, לאחר שקיבלו הוראה חוזרת ונשנית לעשות זאת על ידי הרשויות הישראליות".
בסוף דבריו התייחס גורטס לעניין החטופים, ואמר "אני חוזר על הקריאה שלי להפסקת אש מיידית ולשחרור מיידי וללא תנאי של כל בני הערובה שעדיין מוחזקים בעזה". כאשר אינו מתייחס בצורה ישירה לחשיפת המנהרה בה נרצחו ששת החטופים, ובשונה מצה''ל אותו טרח לגנות, לא גינה את החמאס על החזקת החטופים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה