בארץ

מציע ממשלת אחדות? לפיד רומז על התנאי

יו''ר האופוזיציה יאיר לפיד התייחס לאופציה של ממשלת אחדות עם נתניהו, רמז כי לא ידב עם סמוטריץ' ובן גביר, ותקף את נתניהו "בן גביר וסמוטריץ׳ לא נכפו עליו. זו הממשלה שהוא רוצה, אלה השותפים שהוא רוצה"
דורון בלוך |  1
בנימין נתניהו, יאיר לפיד (צילום פלאש 90/ תומר נויברג, Alex Kolomoisky/POOL)
לאחר שבימים האחרונים מתרבות הקריאות להקמת ממשלת אחדות, בין היתר הבוקר (שלישי) על ידי השר אופיר סופר, וכן בשבוע שעבר על ידי ח''כ מתן כהנא. יו''ר האופוזיציה מגיב לנושא בחשבון ה-X שלו, שם רמז על כוונותיו בנושא, וכן תקף את רה''מ נתניהו על העניין.
בדבריו, פירט ח''כ לפיד את העובדות שקרו בעניין, ואמר: "אני רואה שהמון אנשים דיברו איתי על ממשלת אחדות בדיוק כשלא הייתי בחדר… אלה העובדות: הצעתי לנתניהו ממשלת אחדות לאומית כבר ב-7 באוקטובר. הוא לא רצה. הצעתי לו מאז שוב ושוב רשת בטחון כדי לעשות עסקת חטופים. הוא לא הביע שום עניין".
זאת כשאר הוא מתזכר את הצעתו לתת לנתניהו רשת בטחון בה חברי מפלגת יש עתיד יצביעו בכנסת בעד עסקת חטופים, גם במקרה בו מפלגות השרים בן גביר וסמוטריץ' יתנגדו להצבעה על העסקה. שכן יש עתיד מונה 24 אצבעות, לעומת מפלגות סמוטריץ' ובן גביר המונות 13 אצבעות יחדיו.
בדבריו, רמז לפיד כי כי אינו מעוניין באחדות עם בממשלה עם שרים אלו, ותקף על כך את נתניהו "מתישהו אזרחי ישראל יצטרכו להכיר בזה שבן גביר וסמוטריץ׳ לא נכפו עליו. זו הממשלה שהוא רוצה, אלה השותפים שהוא רוצה" חתם.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    איש בתי הקפה
    יגאל 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איש בתי הקפה,והשולחן במסעדה.....מבקשים להזכיר לך ש10 חודשים לפני הטבח אתה היית ראש הממשלה ולא רק זה שר הבטחון שלך ובממשלתך מינה את הרמטכל הכושל וחסר היכולות.אתה האחראי למחדל בגלל הממשלה שלך וחדלי האישים שמינית ושאחראים לאסון הנורא.אתה חתום על האסון הזה.נתניהו תוצאתי .הוא לא מינה את הרצי הלוי.וועדת החקירה תבוא חשבון איתך ביג דם.אתה והקפלניסטים צריכים לשאת באחריות לאסון.אתם מיניתם את הרצי הלוי.
    סגור