בארץ

יסגור משרדי ממשלה במסגרת הקיצוץ? סמוטריץ' עונה לנושא הטעון

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' הציג את עיקרי תקציב המדינה, ובתוך כך גם לעניינים הפוליטיים הכרוכים בכך. בהם סגירת משרדי ממשלה, כספי החרדים, וכן על התבטאות הנשיא הרצוג על הרפורמה המשפטית
דורון בלוך | 
בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ אורן בן חקון)
שר האוצר בצלאל סמוטריץ' התייחס במהלך מסיבת עיתונאים היום (רביעי) בנוגע לתקציב המדינה לשנת 2025 והגרעון מכך, לשאלה מהיכן יגיעו המקורות התקציביים וכן כיצד יבוצעו הקיצוצים על מנת להתמודד עם אתגר הגרעון, ובתוך כך לשאלה מתבקשת על הנושא הטעון של סגירת משרדי הממשלה.
על כך השיב השר סמוטריץ' כי "הכל על השולחן, גם סגירת משרדים". אך גם הבהיר כי הדבר לא יספר מענה כלכלי משמעותי, וכי הדבר ישמש יותר כסימבול מול הציבור. עוד הוסיף כי הוא רואה באיחוד משרדים מהלך שייתן יעילות בעבודה השוטפת. מתוך כל, השר סמוטריץ' לא אמר בצורה חד משעמית כי יסגרו משרדים ספציפיים ואלו.
בנוסף, התייחס לאופציה של עימות מול המפלגות החרדיות, שכן הינו מקפיא תקציבים במיועדים לחינוך החרדי. על כך השיב כי אינו חושש, ורמז כי על כך כי לא היה מחליט על מהלך זה אילולא היה בטוח בוודאות שהמהלך יעבור.
עוד הוסיף לאחר הצהרתו התקציבית להתייחס לדברי הנשיא הרצוג שהתבטא כנגד הרפורמה המשפטית, וטען כנגדו בשאלה זועמת "מדוע הוא מדבר רק על צד אחד?" זאת בטענה כי הנשיא הרצוג התייחס רק למחנה התומך ברפורמה המשפטית, אך לא ביקר את המחנה מנגד ודרש פשרה גם מהם. ובסוף דבריו בעניין הבהיר "לא מכיר שנושא הרפורמה המשפטית על השולחן כרגע".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה