בארץ

בת הזוג של החטוף תוקפת: למה נלחמתי עליך? למה בכלל הכרתי אותך?

בת הזוג לשעבר של אנדריי קוזלוב שחולץ מהשבי במבצע ארנון תוקפת אותו ברשתות החברתיות. והסיבה? הוא נפרד ממנה
מערכת ice |  4
צילום shutterstock
ג'ניפר מסטר, הייתה בת זוגתו של אנדריי קוזלוב בזמן שהיה בשבי החמאס וחולץ במבצע ארנון. כזכור, ג'ניפר נלחמה לאורך כל הזמן כדי שאנדריי יחזור הביתה. למרות שיצאו רק חודשיים עד שנחטף. כעת אנדריי וג'ניפר החליטו לפרק את החבילה וג'ניפר תקפה אותו ברשתות החברתיות.
"אנשים אומרים לו 'איזה גיבור אתה', אומרים לחיות את החיים, לז***, לחיות בגדול - והוא הקשיב. שוכחים את מי שהיה מאחורי הקלעים, למי שבאמת כאב וממשיך לשכוח. להיות שבוי של אהבה זה גם רע", הוסיפה. "הוא חזר מהשבי ולא עניין אותו מה עשיתי בשבילו. הוא לא קרא את אלפי ההודעות ולא ראה את הראיונות איתי. מזכיר רק את המשפחה שלו, ועל הדרך אותי רק כשמישהו שואל מה איתי. נמנע מלדבר עלינו, רק אומר שיש בינינו בעיות, גם כשהכל בסדר - וכשאני דיברתי על העצב שלי, על חוסר הוודאות שלי שממשיך, הוא הכניס בי ספקות, עוד חוסר ודאות. 'כן, זה אולי ייגמר בינינו, אבל תחשבי על זה, אני לא יכול להבטיח לך כלום, אני לא בשל, אני לא יודע". מהצד אנחנו שומעים 'תתחתן איתה, היא האישה שלך, כמה היא נלחמה בשבילך', ואנשים שואלים מתי חתונה - ואחר כך אני חוזרת ללב הריק שלו ולכאב שלי".
ולסיום ג'ניפר כתבה: "הוא חזר מהשבי ולא עניין אותו מה עשיתי בשבילו. הכאב שלי לא נוגע לו. זוכרת כשהוא היה בשבי, הרגשתי איך אני מחזיקה בו והוא רואה אותי מתמוטטת שלושה חודשים. חיה בפחד, בעצב. כל פעם שדיברתי איתו על זה, יצאתי לא בסדר, כי הוא אף פעם לא נתן לי את מה שאני צריכה. מהצד שומעים ‘תתחתן איתה, היא האישה שלך, כמה היא נלחמה בשבילך,’ ואז אני חוזרת ללב הריק שלו ולכאב שלי. למה נלחמתי עליך? למה בכלל הכרתי אותך? ובסוף הוא מאשים אותי, כדי שהוא לא ירגיש אשם. בלי רגש, בלי עצב, קר כמו מקרר. שולח אותי לאלף עזאזל. לא אכפת לי שאני עושה שיימינג לחטוף, אני מכירה את הסיפור אחרת, לא אכפת לי"
 
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    ג'ניפר
    הודיה 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    תהיי גאה בעצמך שעשית הרבה למען שחרורו אני זוכרת אותך מתראיינת ברשת ב. אנשים משתנים ובטח אחרי היותם בשבי. תמשיכי הלאה ובהצלחה
    סגור
  • 3.
    תדפדפי ותמשיכי בחיים שלך
    מבין עניין 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אי אפשר להכריח. גם ההיפך
    סגור
  • 2.
    החמודה התבלבלה מי היה בשבי המפלצות
    אורי 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    3 1
    ומי חזר מהגהנום ! את לא העניין, עם כל הכבוד ישנה אהבה ונתינה שאינה תלויה בדבר, ואילו אהבה אצלך היא תלויה מאוד, תלויה באנדריי, הוא צריך זמן לעצמו, וכדאי שתתני לו את הזמן הזה אם את באמת אוהבת אותו
    סגור
  • 1.
    החיים נמשכים,נכון ...היה צריך להודות
    חוזליטו 09/2024/01
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אבל לא התחתנתי חתונה קתולית,מה לעשות.
    סגור