בארץ

בלינקן על איתור גופות החטופים: "להגיע להסכם ללא דיחוי"

מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן התייחס לשחרור ששת גופות החטופים, והתבטא כנגד החמאס, וכן למו''מ לשחרור החטופים "נמשיך לעבוד עם שותפינו באזור כדי להבטיח הסכם ללא דיחוי שישחרר את בני הערובה הנותרים
דורון בלוך | 
אנתוני בלינקן (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר)
לאחר שהותר לפרסום כי במהלך הלילה (ראשון) צה''ל חילץ את גופות של שישה מהחטופים שאותרו במנהרה ברפיח בעומק 20 מטרים, מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן פרסם הודעה בנושא, כן החטוף הרש גולדברג - פולין הינו אזרח אמריקאי.
בדבריו, אמר בלינקן דברי נחמה והספד "הרש גולדברג-פולין הוא גיבור אמריקאי שייזכר בטוב ליבו וחוסר האנוכיות שלו. ליבנו נשבר על ג'ון, רייצ'ל וכל משפחתם, כמו גם על שאר המשפחות שגילו היום שיקיריהם לא יחזרו הביתה. יהי זכרם ברוך".
עוד הוסיף בלינקן להתבטא כנגד החמאס באומרו "הריגת בני הערובה הללו רק מאשרת עוד יותר את אי המוסריות של חמאס. צריך לשחרר את כל בני הערובה מיד". את דסריו סיים בהתייחסות לשיחות המו''מ למתווה לשחרור החטופים והפסקת אש, ואמר "נמשיך לעבוד עם שותפינו באזור כדי להבטיח הסכם ללא דיחוי שישחרר את בני הערובה הנותרים".
הודעה זו באה בהמשך להצהרתו של נשיא ארה''ב ג'ו ביידן בעניין, שאמר אני שבור לב וכועס. אל תטעו, מנהיגי חמאס ישלמו על הפשעים הללו. ואנחנו נמשיך לעבוד מסביב לשעון לעסקה שתבטיח את שחרור החטופים הנותרים", כפי שמובא כאן בהרחבה.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה