בארץ

שרה נתניהו בנאום חריג: "כולנו בסכנה קיומית, לחמש את כיתות הכוננות"

רעיית ראש הממשלה נאמה באירוע הצדעה לרבש"צים של המועצה האזורית בנימין, והדגישה את מידת חשיבותה של המלחמה המתמשכת מאז ה-7 באוקטובר. ביחס לסוגיית החטופים הצהירה: "אני שומעת את בעלי במפגשים מאוד קשים עם משפחות, תמיד אנחנו מציגים את התמונה כולה"
מערכת ice | 
שרה נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, אריה לייב אברמס)
המועצה האזורית בנימין קיימה אמש (שלישי) אירוע הצדעה לרבש"צים של היישובים באזור, בסינמטק בירושלים. באירוע, שנועד להוקיר את תרומתם של קציני הביטחון המקומיים, השתתפו נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג, רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, יו"ר הכנסת אמיר אוחנה, וכן שרים וחברי כנסת נוספים.
שרה נתניהו, בנאום חריג ומפתיע, התייחסה למלחמה המתמשכת ברצועת עזה. "המאבק שמתחולל מאז 7 באוקטובר ועד היום הוא מאבק על הבית, על הקיום שלנו, ועל הזכות לחיות כאן בביטחון", אמרה נתניהו. "אתם נמצאים כל יום בחזית ויודעים שזו המלחמה של כולנו. עומדים בגבורה ובנחישות, גם במחיר אישי". 
 
נתניהו המשיכה והוסיפה התייחסות אישית לסוגיית החטופים: "אני שומעת את בעלי במפגשים מאוד קשים עם משפחות חטופים, שכולנו, גם אני וגם בעלי, נפגשים איתם המון. תמיד אנחנו מציגים את התמונה כולה - כולנו נמצאים כאן בסכנה קיומית". במהלך דבריה, נתניהו שיבחה את נשות הרבש"צים והביעה את הערכתה על ההקרבה האישית שלהן.
"אני מאוד נרגשת להיות כאן וגם רוצה לציין שלפני שעה ישבתי במעגל נעים עם נשות הרבש"צים. שמעתי מהן בקצרה, אני מצדיעה לכולן, נשים שמקריבות את חייהן". נתניהו הודתה לכוחות הביטחון על מאמציהם והדגישה את הצורך להרחיב את כיתות הכוננות. "אני רוצה להודות לכל כוחות הביטחון שפועלים ללא הפסקה. צריך להקים כמה שיותר כיתות כוננות. זה בנפשנו. צריכים לתמוך, להגן להרחיב ולחמש את כיתות הכוננות. הם הקו הראשון שמגן על כולנו. ראינו את זה ב-7 באוקטובר".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה