בארץ

לא נעים: שרה נתניהו התבלבלה בשמות החטופות

שרה נתניהו העלתה פוסט מתוך הטיסה לוושינגטון, בו תיארה כי שוחחה עם אמותיהן של החטופות, אך התבלבלה בשמות החטופות. "התחייבתי בפניהן שבכל פגישה שאהיה, אזכיר את הבנות ואת כל שאר החטופים"
דורון בלוך |  4
שרה נתניהו (צילום פלאש 90/ מרים אלסטר, אריה לייב אברמס)
רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו, העלתה היום (שני) פוסט לחשבון האינסטגרם שלה, בו כתבה כי שוחחה עם הורי החטופות. אלא שבכתיבת הפוסט, התבלבלה, וכתבה את שמות האימהות במקום שמות החטופות עצמן.
בפוסט, שנערך ותוקן לאחר מכן נכתב "לבי עם המשפחות של החטופים והחטופות שלנו. השיחה הראשונה ממטוס ״כנף ציון״ בטיסה ההיסטורית והחשובה לוושינגטון, הייתה השיחה שבה אני, רעיית ראש הממשלה, דיברתי עם אימהותיהן של לירי אלבג ודניאלה גלבוע, שתי בנות צעירות וחפות מפשע שנחטפו על ידי מפלצות החמאס".
עוד הוסיפה לתאר כי "במהלך השיחה המרגשת הזו, הבטחתי להן שלאורך כל המסע ההיסטורי הזה, הבנות שלהן - יחד עם שאר החטופים והחטופות - נמצאים לנגד עינינו בכל רגע. אני ובעלי ראש הממשלה לא שוכחים אותם לרגע".

הפוסט לפני שתוקן. 
ובסיום דבריה אמרה "התחייבתי בפניהן שבכל פגישה שאהיה, אזכיר את הבנות ואת כל שאר החטופים. אני מתפללת לראות את כולם שבים הביתה בקרוב, בריאים ושלמים. אנחנו לא ננוח עד שכולם יחזרו. זו המשימה החשובה ביותר שלנו כעת".
חה''כ דבי ביטון (יש עתיד) ציטטה בחשבון ה-X שלה את הפוסט מקורי של הגברת נתניהו, וכתבה "לירי אלבג ודניאלה וגלבוע. אלו השמות. הן, ועוד 118. נמצאות בעזה, לא בוושינגטון, כבר 290 ימים".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    .. כל הכבוד!!!!!! (ל"ת)
    א.ש.ל 07/2024/24
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לביידן קראו סנילי
    אא 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מעניין שעל אותם אירועים, התבלבלות בשמות, הייתה התייחסות למצבו הקוגניטיבי והרגשי של הנשיא ביידן, ושרה נתניהו? היא רק התבלבלה בנושאים הרבה יותר חשובים ועקרוניים מאשר בהם התבלבל ביידן.
    סגור
  • 2.
    Mrs Piggy flew in the hallow tree (ל"ת)
    ביבי בוחגד סדרתי 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אשתו של ראש ממשלה בעבר לא ידעה איפה בעלה שירת וואו
    אור 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לא עושים כתבה מרושעת עליה
    סגור