ויראלי

עדן גולן שוחחה עם הנשיא הרצוג: "אומץ וגאווה מול כל שונאי ישראל"

נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שוחח  עם עדן גולן, נציגת ישראל לאירוויזיון, בזמן שהייתה בדרכה חזרה הביתה בטיסת אל על: "תודה בשם כל עם ישראל, הבאת לנו הרבה מאוד כבוד. זו הסיבה שאני התעקשתי שאנחנו נופיע. החוסן הנפשי שלך מרשים, מצדיעים לך מעומק הלב"
מערכת ice |  3
עדן גולן משוחחת עם הנשיא הרצוג (צילום דוברות אל על)
נשיא המדינה, יצחק הרצוג, שוחח הבוקר (ראשון) עם עדן גולן, נציגת ישראל לאירוויזיון שסיימה אמש את התחרות במקום החמישי והמכובד, זאת בזמן שהייתה בדרכה חזרה הביתה בטיסת אל על LY142 ממאלמו שבשבדיה לישראל.
הנשיא בירך את עדן גולן ואת כלל חברי המשלחת בגובה 30,000 רגל באמצעות תא הטייסים, והודה לעדן על שייצגה את מדינת ישראל בכבוד ברחבי העולם.
הנשיא פנה לעדן ואמר: "עדן היקרה, אני רוצה להגיד לך תודה בשם כל עם ישראל. הייתה לך הופעה כל כך מרגשת. התרגשנו מאוד כשראינו אותך גם בחצי הגמר וגם אתמול. הבאת לנו הרבה מאוד כבוד, הרבה אומץ ועמדת בגאווה מול כל שונאי ישראל וכל מיני תוקפים ואנטישמים. זו הייתה משימה לאומית לא פשוטה ואני אומר לך המון המון תודה".
עדן הודתה לנשיא ואמרה: "תודה רבה, תודה על הזכות. הזכות לייצג את המדינה שלנו בזמן כזה מטורף. תודה על כל העבודה שעשית, ועל כל העזרה כדי שזה יקרה, אני מאוד מאוד מעריכה את זה, זה לא מובן מאליו. זה דבר שאני בחיים לא אשכח".
הנשיא השיב לעדן: "זו הסיבה שאני התעקשתי שאנחנו נופיע מעל כל במה ולא נוותר בשום פנים ואופן. אני חושב שזה חיוני שישראל תופיע בכל במה. ששמה הטוב של ישראל וקולה היפה של ישראל יושמע בכל אתר ואתר ושנראה עוד ועוד ישראלים ולא נוותר".
עוד הוסיף ואמר בוז'י לגולן: "מה שהיה מרשים זה החוסן הנפשי שלך. עמדת מול קריאות בוז והראית חוסן נפשי בלתי רגיל. אני רוצה להגיד לך שאנחנו ממש מצדיעים לך, מעומק הלב, כל הכבוד לך. אני מקווה שנזכה לראות את אותו הדבר גם באולימפיאדה".
לסיום אמר הרצוג: "זו הזדמנות להגיד תודה לתאגיד השידור שעשה עבודה יוצאת מן הכלל, להנהלה שלו ולצוות שלו, לכל אורך התהליך. לסיום, אני רוצה להגיד שמאוד ריגשת אותי, שהקדשת את השיר לחטופות ולחטופים שאנחנו מתפללים שיחזרו במהרה הביתה".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עמק חפר 34 אשקלון
    דרור יצחקי 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עדן גולן חזקה מאוד עם ישראל אוהבים אותך מאוד צדיקה אמיתי בצלחה חיים אזרחים??????????????????????????????????
    סגור
  • 2.
    עמק חפר 34.3 אשקלון (ל"ת)
    דרור יצחקי 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    כל הכבוד לעדן המדהימה, המוכשרת, והמהממת
    ?? נשים 05/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שהביאה הרבה כבוד למדינת ישראל.
    סגור