בארץ

הממשלה תגיב לרצח בת''א? זו ההצעה שצפויה לעלות

בתגובה לאירוע בו במהלך מהומות בדרום תל אביב נרצחו שניים מתקיפות גרזן, הודיע השר יצחק וסרלאוף כי בכוונתו להביא הצעת מחליטים מיידית. במסגרתה יועבר תקציב ליחידה לסיוע יציאה מרצון ברשות האוכלוסין וההגירה.
דורון בלוך |  1
יצחק וסרלאוף (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
לאחר המהומות היום (שבת) בדרום תל אביב  שהסתיימו היום ברצח שני אריתראים, וכן עוד שישה נפצעו. זאת, על פי עדי ראייה במקום באירוע שהחל בו אדם רעול פנים הגיע לכנסייה כשהוא נושא גרזן, ריסס בגז פלפל את המתפללים במקום, ולאחר מכן אחד התוקפים החל לתקוף את הנוכחים בגרזן.
בתגובה למקרה הנ''ל, ובהמשך לפגישות שנערכו בנושא, הודיע הערב השר יצחק וסרלאוף (עוצמה יהודית)כי הוא דורש להעלות באופן מיידי כבר בישיבת הממשלה מחר הצעת מחליטים מיידית. אשר במסגרתה יועבר תקציב ליחידה לסיוע יציאה מרצון ברשות האוכלוסין וההגירה.
בנוסף, השר וסרלאוף הודיע כי בשל דחיפות הנושא הוא יקצה ממקורות משרד הנגב והגליל תקציב בסך 5 מליון שקלים, ופונה לכל שרי הממשלה להקצות משאבים לצורך כך.
שר האנרגיה אלי כהן הגיב על האירוע בחשבון ה-X שלו: "אלימות המסתננים בדרום תל אביב היא נגע מסוכן שאנחנו חייבים לעצור. מחר בישיבת הממשלה אדרוש שכל מסתנן שמעורב בפשע ואלימות יגורש מהארץ. הביטחון של תושבי דרום תל אביב חשוב כמו של כל אזרח במדינה ואסור לעבור לסדר היום על ההתפרעויות ברחובות".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תגובת מנע
    סאלח שבתי 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המדינה צריכה לקדם הגנה ממקרה קיצון .שמא האלימות תזלוג כלפי אזרחי המדינה . בכל מחיר ! כולל טינוף על המדינה בהאג מצד מסיתים יהודים שפלים .... ראה מקרה האג האחרון. עם ישראל חי .
    סגור