בארץ

יוסף חדאד משתף בכאב: "מצטער אם גרמתי לכם לכאב"

איש ההסברה כתב: "לפני זמן קצר הובא למנוחות סמל אורי אשכנזי נחמיה לוחם השריון שנפל אתמול ברפיח, ובהלוויתו הקריאו מכתב מצמרר שהשאיר אחריו ובו רשם: "חייתי חיים נפלאים, ללא חרטות, עם המשפחה ובת הזוג הכי מדהימים שיש. אני אוהב אתכם המון ומצטער אם גרמתי לכם לכאב"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)

יוסף חדאד מתקשה לעמוד בסיפורים קורעי הלב. הקרבות הקשים בעזה אחרי ה-7.10 נמשכים אבל יש עדיין חטופים שכלואים בשבי החמאס. שוב יוסף חדאד ממשיך לשתף את הסיפורים הכואבים על חיילי צה"ל שנופלים בקרבות בעזה במלחמת חרבות ברזל והפעם הוא שיתף את העוקבים שלו במכתב מרגש במיוחד של חייל שנפל בקרבות.

חדאד כתב בכאב: "עוד בשורה קשה מאוד על גיבור ישראל שנפל במלחמה- רס״ל במיל׳ אביתר עטואר בן 24 מראש העין, לוחם בגדס״ר 6310. כמה גיבורים נופלים למעננו זה לא נתפס!!! יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים
עוד קודם לכן כתב: "לפני זמן קצר הובא למנוחות סמל אורי אשכנזי נחמיה לוחם השריון שנפל אתמול ברפיח, ובהלוויתו הקריאו מכתב מצמרר שהשאיר אחריו ובו רשם: "חייתי חיים נפלאים, ללא חרטות, עם המשפחה ובת הזוג הכי מדהימים שיש. אני אוהב אתכם המון ומצטער אם גרמתי לכם לכאב".
 



חדאד המשיך: "עשיתי את מה שעשיתי ואת השירות הזה מתוך אהבה גדולה למדינה המוזרה שלנו. אם הצלחתי וקידשתי חיי אדם בלכתי - אני לא מצטער על כלום, הצלחתי ונכשלתי במשימתי בו זמנית..." איזה גיבור, תודה שנלחמת למעננו. הלוואי הלוואי שנהיה ראויים לך אורי ולכל הנופלים!".

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה