בארץ

נורה אדומה? חה''כ לזימי על הפועל ת''א: "המשטרה רודפת פוליטית"

חה''כ נעמה לזימי יצאה להגנת הפועל ת''א בכדורסל, בנוגע להתנהלות המשטרה בעניינם, וטענה כי הדבר נעשה מרדיפה פוליטית "משטרת ישראל תחת השר העבריין, רודפת פוליטית, מתנכלת ומתעמרת גם בקבוצות ספורט שהיא מזהה באופן פוליטי שיש להיות נגדן"
דורון בלוך | 
ח"כ נעמה לזימי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, חיים גולדברג)
חברת הכנסת נעמה לזימי הגיבה להודעת מועדון הפועל תל אביב בכדורסל, בה הודיעו כי "בעקבות אי חידוש רישיון העסק של היכל קבוצת שלמה מרגע זה לא ניתן לקיים באולם פעילות כלל, כולל אימונים המתקיימים ללא קהל".
בהפועל השליכו את העניין על משטרת ישראל, ומתחו עליה ביקורת "מדובר בהתנהלות חובבנית של משטרת ישראל שלא נמצא לה מענה על ידי היכלי הספורט, אשר מייצרת פגיעה קשה במהלך העסקים התקין של עולם הספורט. אין דרך להסביר את ההגיון המקצועי העומד מאחורי האיסור לקיים פעילות ללא קהל ולא יעלה על הדעת שבמשטרה חושבים שיש משהו מסוכן באימונים. אנחנו נמצאים במצב אבסורדי שבו שחקני נבא ושחקני טופ יורוליג צריכים להתאמן כל יום במקום אחר בגלל התנהלות הזויה".

בתגובה על המקרה, אמרה חה''כ לזימי "משטרת ישראל תחת השר העבריין שמסכן את המדינה בכל יום בתפקידו, רודפת פוליטית, מתנכלת ומתעמרת גם בקבוצות ספורט שהיא מזהה באופן פוליטי שיש להיות נגדן. ככה נראית משטרה שלא רק משרתת שלטון, אלא מתנהלת כאילו ישראל כבר דיקטטורה". את דבריה סיימה באמירה "חובה להתנגד, לעצור את זה ולהעיף את המושחתים שמרקיבים פה את כל המערכות".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה