בארץ

בזמן שגלנט ונתניהו הצטלמו - זה מה שעשה חליווה

בין צבא לצדינה: בזמן שרה''מ נתניהו הוציא הצהרה מצולמת מבסיסי חיל האוויר, ושר הבטחון גלנט פרסם תמונות יח''צ מציר פילדפי, ראש אמ''ו היוצא, נשא בטקס פרישתו נאום של לקיחת אחריות עצמית ובקשת סליחה על אסון השביעי באוקטובר
דורון בלוך | 
אהרון חליוה (צילום תומר נויברג/פלאש 90)

אמש (רביעי) הראשים האמונים על בטחון המדינה הוציאו הצהרות כבדות משקל, אך גם שונות, ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיע לבסיס חיל האוויר משם הוציא הצהרה מצולמת, גלנט הגיע לרפיח והוציא גם הוא מהביקור תמונות יח''צ. ומקביל  וראש אמ''ן היוצא אהרון חליוה נשא נאום בטקס הפרישה שלו, בו השתתף גם הרמטכ''ל הרצי הלוי.


ראש הממשלה בנימין נתניהו ביקר בבסיס חיל האוויר 'אמת דוד' שבצפון הארץ , זאת בכדי "לעמוד מקרוב על ההכנות שלנו מול איומים קרובים ורחוקים כאחד". שם אמר כי  "חיל האוויר הוא אגרוף הברזל שלנו שידעתם לפגוע בבטן הרכה של אויבינו." והצהיר "אם נצטרך - נוכיח זאת שוב ביתר שאת."

במקביל, שר הבטחון יואב גלנט הגיע לציר פילדפי שם הצהיר כי חטיבת רפיח הוכרעה, ועדכן כי הכוחות ממשיכים בהשמדה שיטתית של מנהרות החמאס במרחב. ובעת ביקורו במקום אמר "עלינו לזכור את מטרות המלחמה שהצבנו לעצמנו ולפעול להשיגן - פירוק החמאס והשבת החטופים".
 


בצהריי היום, נאם ראש אמ''ן היוצא אהרון חליוה בטקס הפרישה שלו, שם אמר "האחריות העצומה לכישלון אמ"ן מוטלת עליי. קבלת אחריות מחנכים במעשים ולא במילים". ופרץ בבכי באומרו את המשפט הקשה "כל מה שעשיתי היה למענכם. איבדתי פקודים רבים בשירותי, רק אותי במקרה לא השיג אותי הכדור. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו, ובשעה שאני נפרד מצה"ל לבקש סליחה. בשמי ובשם כל אמ"ן".
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה