בארץ

אלמוג כהן התעמת עם משפחת המחבל וליד דקה . צפו

חה''כ אלמוג כהן הגיע לדיון בבית המשפט העליון שפם התעמת עם בני משפחתו של המחבל וליד דקה "זהו. היהודים סיימו להגיש את הלחי השנייה"
דורון בלוך |  1
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) הגיע היום (רביעי) לדיון בבית המשפט העליון אודות המחבל וליד דקה שנאשם ברצח החייל משה תמם ז''ל. שם החל להתעמת עם בני משפחתו של המחבל דקה, שהגיעו במקום לצפות בדיון.
חה''כ אלמוג כהן, ניגש לבני משפחתו של דקה, והחל להתעמת איתם "עד שביבס לא יחזרו אנחנו נחזיק אותו. גם עד שיאכלו אותו התולעים ולא ישאר מה לאכול ממנו" והוסיף "זהו. היהודים סיימו להגיש את הלחי השנייה".
 
חה''כ אלמוג כהן בבית המשפט.  קרדיט: דוברות
כמו כן, חה״כ כהן הגיב על קיום הדיון בבית המשפט העליון בעניינו של המחבל דקה: ״איך יכול להיות שבתקופת מלחמה בית המשפט העליון מאפשר למשפחות מחבלים זכות עמידה והשתתפות בדיונים, ומאפשרים פגיעה בצדק ובכבוד הלאומי, בו בזמן שחטופינו נמקים בשבי האויב״.
בנוסף, לפני יומיים התבטא חה''כ כהן גם כנגד ''שלטונות הצבא בראשם הפצ''רית", וטען כי הם "ממשיכים לזרוע דה-מורליזציה בקרב חיילי צה״ל וגורמים להם לפקפק במשימה להגנת העם והארץ" וטען "העם לא יקבל בהכנעה או בהרכנת-ראש את הניסיון להפליל את חייליו ולוחמיו".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    ח"כ עם אומץ, יושרה, ובלי פחד. (ל"ת)
    יהודה קפלן 08/2024/21
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור