בארץ

אלמוג כהן מרחם על ילדי עזה? זה מה שהשיב

חה''כ אלמוג כהן נשאל במהלך ראיון האם הוא מרחם על ילדי עזה, והשיב על כך בתשובה תוקפנית וחריפה "בואו נפסיק עם הניסיון הזה להיות יפי נפש. במלחמה צריך אכזריות. במלחמה צריך דם"
דורון בלוך |  4
אלמוג כהן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חבר הכנסת אלמוג כהן (עוצמה יהודית) נשאל במהלך ראיון בערוץ 12 האם הוא מרחם הילדים ברצועת עזה, בתגובה בחר לענות על כך בצורה נוקבת וחריפה על השאלה.
"אתמול כשירו טיל נ''ט על הציר ההומניטרי, כשהם יודעים שזה ציר הומניטרי- לא שמח, לא מרחם עליהם" אמר חה''כ כהן והוסיף "כפיר ביבס, אריאל ביבס, האחים שלי ששם, זה מה שמעניין אותי. והטיח "בואו נפסיק עם הניסיון הזה להיות יפי נפש".
"בשביעי באוקטובר אני לא זוכר שמישהו ריחם עלינו. ואני לא זוכר שמישהו חשב לפני שהוא שוחט את האמא מול הילדים שלה, או אונס אותה מול בעלה. מספיק עם השיח הזה" המשיך כהן בחריפות וטען "במלחמה צריך אכזריות. במלחמה צריך דם. במלחמה צריך דמעות. במלחמה צריך אש" ושאל ברטוריות "מה אתם רוצים שיהיה פה?".
את דבריו סיים באמירה "שום רחמים אין לי על הילדים האלה. אני מרחם על הילדים שלי. אני ארחם על הילדים שלי - אתם תהיו יפי נפש. זה בסדר. הכל טוב. זכותכם".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    תשובה אוילית של איש טיפש !!!!! (ל"ת)
    יוסיפון 08/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    אין רחמים
    הנוקם מעוטף עזה 08/2024/17
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אין רחמים על הילדים בעזה על ילד גודל להיות מחבל צריך להשמיד אותם ילדים ילדות שלא ישריצו מחבלים המחבלחם לא חסו על הנשים והילדים למה שנרחם עליהם
    סגור
  • 2.
    הרחמים הצבועים הביאו עלינו טהח07/10
    יהודי 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    2 1
    בגץ שנתן למחבלים אפשרות להתקרב לגדר ללא תגובה האפסים מהשמאל שנתנו לנאצים פרנסה ,נתניהו הכלומניק שלא הגיב לנאצים ,לרחם על מי על נאצים ראו מה עשו לתינוק שרפו בתנור אנסו בנות קטנות אלו הנאצים בעטו בגופות החיילים עליהם לרחם ,מוסר מזוייף שהוביל לטבח הנורא תרימו על הנאצים בגרמניה
    סגור
  • 1.
    דברי ח"כ אלמוג כהן
    kululu 08/2024/15
    הגב לתגובה זו
    1 0
    צודק ב 100%, במלחמה צריך להשמיד את האויבללא רחמים וללא התנהגות של יפי נפש
    סגור