בארץ

השווה את המו''מ מול חמאס להסתדרות? בליכוד מגיבים: "אלו העובדות"

ממפלגת הליכוד הגיבו על הסערה שחולל  רה''מ בכך שהתבטא וטען כי ל רקע המו"מ מול חמאס על עסקת חטופים: "אני יודע איך לנהל מו"מ, ניהלתי מו"מ מול ההסתדרות". הליכוד: ""ניסיון שפל של ״ערוץ 13״ לייצר שנאת חינם בתוכנו באמצעות הוצאת דברים מהקשרם, מה הם לא יעשו בשביל רייטינג?"
דורון בלוך | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
לאחר הסערה שעורר ראש הממשלה בנימין נתניהו לאחר שנחשף כי התבטא באמירה חריגה במיוחד על רקע המו"מ מול חמאס על עסקת חטופים: "אני יודע איך לנהל מו"מ, ניהלתי מו"מ מול ההסתדרות", מטעם מפלגת הליכוד הגיבו לעניין, ותקפו את ערוץ 13 עח הפרסום.
ממפלגת הליכוד נמסר:  "ניסיון שפל של ״ערוץ 13״ לייצר שנאת חינם בתוכנו באמצעות הוצאת דברים מהקשרם, מה הם לא יעשו בשביל רייטינג?" והוסיפו לפרט "והרי העובדות: ראש הממשלה לא השווה את ההסתדרות לארגון הטרור הרצחני חמאס. אין דבר בעולם שיכול להשתוות לנאצים החדשים של חמאס.  ראש הממשלה הביא דוגמה במהלך דיון סגור לגבי תהליכים של מו״מים שונים שהוא ניהל בעבר, כולל מו״מים בין ידידים", וכן הבהירו "בניגוד גמור למה שהוצג בערוץ 13 ראש הממשלה הדגיש בבירור שאי אפשר להשוות את זה למשא ומתן עם הארגון הרצחני חמאס!".
עוד הוסיפו להבהיר "ראש הממשלה משקיע כל מאמץ ופועל בכל דרך במטרה להחזיר את כל חטופינו הביתה וחבל שיש כאלו שפועלים ממניעים פסולים וללא הפסקה לפגוע במאמצים אלו" וסיימו באמירה "דקה אחרי תשעה באב אנו אומרים לא לשנאת חינם וכן לאמת".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה