בעולם

נתניהו השווה את המו"מ מול חמאס להסתדרות: "בושה, גובל בהסתה"

ראש הממשלה בנימין נתניהו באמירה חריגה במיוחד על רקע המו"מ מול חמאס על עסקת חטופים: "אני יודע איך לנהל מו"מ, ניהלתי מו"מ מול ההסתדרות". בהסתדרות זועמים: "אנחנו מבינים שאתה עייף ושיש עליך אחריות רבה, אבל הפעם הלכת צעד אחד רחוק מדיי. התנצל עכשיו"
מערכת ice | 
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/Dudu Bachar/POOL)
על רקע המשא ומתן בין ישראל לחמאס בנוגע לעסקת חטופים אפשרית, ראש הממשלה בנימין נתניהו יצא היום (שלישי) עם אמירה שנויה במחלוקת אחרי שבאחד הדיונים שנערכו בכנסת, הוא השווה בין המשא ומתן שלו מול החמאס למשא ומתן שניהל מול ההסתדרות אחרי שאמר כי "אני יודע איך לנהל מו"מ, ניהלתי מו"מ מול ההסתדרות".
בעקבות דבריו הקשים, אגף הדוברות בהסתדרות הוציא הערב הודעה בה הוא גינה את דבריו של נתניהו, וטען כי הם גובלים בהסתה. יו"ר אגף הסברה ודוברות בהסתדרות יניב לוי, מסר כי "ההקבלה למו"מ שאתה מקיים מול ארגון מרצחי הטרור חמאס לבין הסתדרות היא לא פחות מבושה הגובלת בהסתה".
עוד הוסיף ואמר לוי כי "ראש הממשלה, אנחנו מבינים שאתה עייף ושיש עליך אחריות רבה, אבל הפעם הלכת צעד אחד רחוק מדיי. התנצל עכשיו בפני מיליון עובדים שמניעים את המשק ושרבים מהם משרתי מילואים. אנחנו מצפים ממך להתחיל לנהל את המדינה וללמוד מההסתדרות והעומד בראשה ארנון בר-דוד מהי ממלכתיות ומנהיגות הרואה את כלל חלקי החברה הישראלית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה