בארץ

חה''כ מלינובסקי תוקפת: "כוחות הביטחון מחלצים, הממשלה משחררת"

חה''כ יוליה מלינובסקי תקפה את מדיניות הממשלה על כך שבמקביל לכך שצה''ל פועל לחילוץ חטופים מחאן יונס, הממשלה מאשרת שחרור עצירים עזתים בחזרה לאותה חאן יונס, ועקצה  "שוב יגידו שלא ידעו?"
דורון בלוך | 
יוליה מלינובסקי (צילום נועם מושקוביץ דוברות הכנסת)
חברת הכנסת יוליה מלינובסקי (ישראל ביתנו) התייחסה היום (שלישי) לפעולה בה צה''ל חילץ מרצועת עזה את גופותיהם של ששת החטופים ז''ל. וכן הגיבה לכך שבמקביל ישראל שחררה ארבעים עצירים עזתים חזרה לשטחי הרצועה.
"כוחות הביטחון מחלצים, הממשלה משחררת" טענה חה''כ מלינובסקי. "בזמן שצה"ל מחלץ במבצע הירואי את גופותיהם של החטופים נדב פופלוול ז"ל, יגב בוכשטב ז"ל, אברהם מונדר ז"ל, חיים פרי ז"ל, יורם דנציג ז"ל ויורם מצגר ז"ל   ממנהרות החמאס בחאן יונס, ממשלת ישראל משחררת שוב (לא מספרים לכם אבל בשבועות האחרונים משתחררים כל הזמן עצירים עזתים חזרה לרצועה)  40 פלסטינים לרצועת עזה". והוסיפה להלין באירוניה "ולאן אותם פלסטינים מפונים" לאותה חאן יונס". 
בסיום דבריה תקפה את רה''מ נתניהו והשר בן גביר על התנהלותם בעניין "שוב ראש הממשלה, השר לביטחון לאומי וכל השופרות שלהם יגידו שהם לא ידעו?".
בפרסום נפרד, תקפה מלינובסקי את הממשלה וגורמי הבטחון על סוגיית השב''חים ביישובי התפר "העברתי בכנסת חקיקה שנותנת למשטרה ולגופי האכיפה כלים כדי להלחם בתופעת השב"חים אך אם איך שמתנהלת המדיניות של הממשלה וגורמי הביטחון כלפי השב"חים, זה כמו לרוקן מים מדלי שמלא בחורים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה