בארץ

יותר מבן גביר וסמוטריץ': הצעד עבורו יש עתיד תתמוך בממשלה

על רקע אמירותיו של מזכיר המדינה האמריקאי בלינקן בנודע לדחיפות הגעה לעסקה, חה''כ מירב כהן הזכירה כי מפלגת יש עתיד תיתן רשת בטחון לכך "יש עתיד תעניק רשת ביטחון של 24 אצבעות בכנסת לממשלה שתביא עסקת חטופים. זה הרבה יותר מ-14 האצבעות של בן גביר וסמוטריץ"
דורון בלוך | 
מירב כהן (צילום נועם מושקוביץ/דוברות הכנסת)
ברקע ביקורו בישראל של מזכיר המדינה האמריקאי אנתוני בלינקן, ואמירותיו על ענין השיחות להגעה להסכם לשחרור החטופים כי אנו נמצאים "ברגע מכריע" וכי "זו ככל הנראה ההזדמנות הטובה ביותר, ואולי ההזדמנות האחרונה, להחזיר את החטופים הביתה, הזכירה חה'''כ מירב כהן (יש עתיד) על תמיכת מפלגתה בעסקה ומתן רשת הבטחון לכך.
בדברים שפרסמה אמש (שני) חה''כ מירב כהן בחשבון ה-X שלה, כתבה "גם היום ראוי לציין, שמפלגת יש עתיד תעניק רשת ביטחון של 24 אצבעות בכנסת לממשלה שתביא עסקת חטופים". והוסיפה בישירות "זה הרבה יותר מ-14 האצבעות של בן גביר וסמוטריץ', ואני בטוחה שגם מפלגות נוספות באופוזיציה יצטרפו לרשת הביטחון".

עוד הוסיפה חה''כ לומר כי "עסקת חטופים לא מסכנת את ממשלת נתניהו. התחמקות מעסקת חטופים דנה אותם למוות בייסורים. המשוואה פשוטה". ובסוף דבריה פנתה לרה''מ "נתניהו, עת לקבל החלטות אמיצות!".
כמו כן, חה''כ מירב כהן מובילה בחשבון ה-X שלה פרויקט תחת הכותרת 'עולם אחד ביום. שתפו - עד שכולם יחזרו' בו היא מביאה בכל פעם את סיפורו של אחד מהחטופים הנמצאים עדיין בשבי החמאס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה