בארץ

אייל גולן זוכה לתמיכה מהכנסת: "זה לא אותו דבר"

השר איתמר בן גביר וחה''כ אביחי בוארון התייצבו לצד הזמר אייל גולן, לאחר שפרקליט המדינה עמית איסמן המליץ לפתוח נגדו בחקירה פלילית על האמירה "למחוק את כל עזה"
דורון בלוך |  1
אייל גולן (צילום יוטיוב/ ערוץ 24)
לאחר הפרסום שעורר סערה על על שפרקליט המדינה עמית איסמן נתן את המלצתו ליועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה לפתוח בחקירה פלילית כנגד הזמר אייל גולן, זאת בטענה כי הזמר גולן חשוד בהסתה לאלימות כנגד תושבי עזה. זאת על שאמר גולן  "למחוק את עזה" במהלך הופעה לחיילים, כפי שמובא כאן בהרחבה.
בתגובה לכך, חברי הכנסת לא נשארו אדישים לעניין. התבטאו כנגד החלטת הפרקליט, ונעמדו לצד הזמר גולן. השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פירסם בחשבון ה-X שלו: "עזה - אימוג'י לב- איסמן. ישראל -אימוג'י לב- אייל גולן". 
 
בנוסף, חבר הכנסת אביחי בוארון (הליכוד) כתב: "קודם כל למען הסר ספק, גם אני סבור שיש למחוק את עזה. וכן, העזתים צריכים להתפזר ברחבי העולם - רם בן ברק, שם, שם". והוסיף לספר על המשנה לפרקליט המדינה, שבמקרה מוקדם יותר, בו רופא מתמחה ערבי העובד באחד מבתי החולים בארץ עשה 'לייק' לסרטונים ופוסטים שעודדו את טבח השביעי באוקטובר, עלתה שאלה האם יש מקום להעמיד את המתמחה לדין בגין הסתה ועידוד לטרור".
וסיפר שהמשנה לפרקליט המדינה קבע שכיוון שהמתמחה לא עשה 'שייר' (שתף) אלא רק לייק, אין מקום להעמידו לדין. את דבריו סיים חה''כ בוארון באמירה: "אמיתי לגמרי. אבל אייל גולן? זה לא אותו דבר".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אייסמן כנראה שאיבדת את הכיוון והיושרה.
    פטריוט 08/2024/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קודם כל לך תעצור את המבוגרת שאמרה בפה מלא שאם ביבי לא יתפטר ידאגו לחסל אותו. תעצור את ברק על הסתה . ואת הליצן של גולן כנל .
    סגור