בארץ

המשטרה מבקשת את עזרת הציבור: מיהו הפושע הנמלט של איזור השפלה?

המשטרה מבקשת סיוע מהציבור בזיהוי חשוד בדבר חשד לביצוע עבירת פשע בעיר, לאחר ששוטרי תחנת רחובות פתחו השבוע בחקירה מואצת. כל היודע דבר על זיהויו או מקום הימצאותו של החשוד בתמונה, מתבקש להתקשר למוקד או לתחנת המשטרה
מערכת ice |  2
העבריין הנמלט מנס ציונה (צילום דוברות המשטרה)
המשטרה מבקשת הבוקר (שישי) סיוע מהציבור בזיהוי חשוד בדבר חשד לביצוע עבירת פשע בנס ציונה. חוקרי תחנת רחובות פתחו השבוע בחקירה מואצת בעקבות דיווח בדבר חשד לביצוע עבירת פשע בנס ציונה.
כאמור, חוקרי התחנה אספו ראיות תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים אשר הובילו לחשיפת תמונתו של החשוד במעשה. כל היודע דבר על זיהויו או מקום הימצאותו של החשוד בתמונה, מתבקש להתקשר למוקד 100 של משטרת ישראל או לתחנת משטרת רחובות, בטלפון: 08-9371500.
לאחר שהמועמד הקודם פרש מהמרוץ לתפקיד מפכ"ל המשטרה, המועמד החדש של השר בן גביר, ניצב דני לוי מפקד מחוז החוף במשטרה, התקדם צעד נוסף בדרך להיכנס לתפקיד. הוועדה המייעצת  למינויים בכירים בראשות נשיא בית משפט העליון בדימוס אשר גרוניס הודיעה השבוע שהיא מאשרת את מועמדותו של לוי לתפקיד מפכ"ל המשטרה. עכשיו, הכדור עובר לידיה של הממשלה שצריכה גם היא לאשר את המינוי.
ניצב לוי, נכנס לפני שנה לתפקיד מפקד מחוז חוץ והוא נודע ביד הקשה שהוא מפגין כלפי מפגינים בהפגנות נגד הממשלה שמתקיימות במחוז שלו בעיקר אלו שבאזור קיסריה, צומת כרכור וחדרה. מפגינים העלו טענות רבות לכאורה על אלימות משטרתית ומעצרי שוו מצד לוי ופקודיו ואלו אף הושמעו בדיון בוועדה לביטחון לאומי בכנסת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אכרם סועאד מטובה זנגריה הנוכל
    אילן 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    2 0
    נוכל מלשן
    סגור
  • 1.
    זה אכרם סועאד מטובה זנגרייה משחק אותה
    שירון 08/2024/27
    הגב לתגובה זו
    3 0
    זה הנוכל אכרם סועאד מטובה זנגרייה נוכל גנב
    סגור