בארץ

אבל בנס ציונה: אחד מוותיקי העיר נפטר, הציבור נקרא להגיע ללוויה

מוני מרוביץ, שורד שואה ואחד מוותיקי העיר האהובים ביותר הלך לעולמו בגיל 92, בשל היות ערירי, הוזמן הציבור בעיר להשלים מניין כדי לומר קדיש לזכרו
מערכת ice | 
אילוסטרציה (צילום shutterstock)
נס ציונה התעטפה באבל עם היוודע דבר פטירתו של מוני מרוביץ, שורד שואה ואחד מוותיקי העיר האהובים ביותר. מרוביץ, שהלך לעולמו בגיל 92, היה דמות מוכרת ומוערכת בקהילה, למרות חייו הצנועים והשקטים.
סיפור חייו של מרוביץ הוא עדות מרגשת לכוח הרוח האנושית. כניצול שואה, הוא נשא עמו זיכרונות קשים, אך בחר להתמקד בבניית חיים חדשים ובתרומה לקהילתו. למרות היותו ערירי, ללא משפחה קרובה, מרוביץ היה עשיר בחברים ומעריצים בנס ציונה.

הלווייתו של מרוביץ, התקיימה אמש (רביעי) בשעה 15:30 בבית העלמין בנס ציונה, היה מדובר באירוע מרגש ומאחד. בשל היותו ערירי, יצאה קריאה מיוחדת לתושבי העיר להגיע ולהשלים מניין לאמירת קדיש.
סיפורו של מרוביץ, על פי פורטל נס ציונה שלי, מזכיר לנו את החשיבות של זיכרון השואה ושל תמיכה בניצולים. הוא גם מדגיש את כוחה של קהילה מאוחדת, שיכולה להיות משפחה עבור אלה שאין להם. בעוד נס ציונה נפרדת ממוני מרוביץ, זיכרונו וסיפור חייו ימשיכו להשפיע ולהשראה רבים. יהי זכרו ברוך.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה