משפט

הבחירות בנס ציונה: קרב הכפשות והמועמד הצעיר שמאתגר את המערכת

במהלך שעות הצהריים ועד סגירת הקלפיות המועמדים המובילים יסתובבו בין הקלפיות הפזורות ברחבי העיר יחד עם התמיכות והחיבורים שאספו במהלך הדרך. גם פוליטיקאים צפויים להגיע לתמוך בנציגי המפלגות
דוד זולדן | 
הבחירות לרשויות המקומיות 2024 (צילום פלאש 90/ נעם ריבקין פנטון, דוד כהן, מרים אלסטר)
הבחירות בנס ציונה: הסיבוב הראשון הסתיים בהפתעה כשראש העיר שמואל בוקסר לא הצליח להיבחר לקדנציה שנייה. ונגרר לסיבוב שני מול תומר תדהר הצעיר. כשפורסמו התוצאות, פרסם בוקסר פוסט מפתיע: "אני רואה בתוצאות קריאת השכמה", כתב. "סוג של כרטיס צהוב עבורי. אני קורא את הביקורת שלכם בעיקר בכל הקשור לקשב שלי לתושבים ואולי גם על דרך הניהול שלי. עשיתי דברים גדולים וטובים לעיר, אבל אני מקבל את הביקורת הזו באהבה".
תדהר דיווח שמאז שנודע כי יתקיים סיבוב שני, "הצד השני נלחץ ועבר לקמפיין הכפשות. עבורי זה רק סימן לכך שאני בדרך הנכונה לראשות העיר". גורם פוליטי בעיר העריך כי "מי שעשוי להכריע את הניצחון אלה דווקא הרשימות הקטנות, שבהן לראש הרשימה יש השפעה על מעגל התומכים שלו ויכול לגרום לכמה מאות מהם לצאת להצביע למען המועמד שהוא מעוניין בניצחונו".
992,866 תושבים ב-35 רשויות מקומיות ברחבי הארץ יכריעו היום מי יעמדו בראש הרשויות. זאת לאחר שבסבב הבחירות הקודם לא זכה אף אחד מהמועמדים ביותר מ-40% מהקולות הכשרים. מועד סבב ב' הוקדם ביומיים, בגלל הרמדאן. 
היום לא הוכרז יום שבתון. ע"פ חוק הכנסת, ההצבעה ב-2,083 הקלפיות תחל בשעה 13:00 ותסתיים בשעה 22:00, למעט בישובים קטנים שבהם עד 350 בוחרים ובקלפיות מיוחדות, שם הקלפיות יינעלו בשעה 20:00.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה