בארץ

זוועה בדרום הארץ: גופת נער בן 12 נמצאה בתוך מקרר

המשטרה הודיעה סמוך לחצות על היעדרותו של פרג' אעסם, שנראה לאחרונה סמוך לביתו בפזורת תל שבע ג'רבעה. במהלך הלילה פעלו כוחות בחיפושים וסריקות אחר הנער ולפנות בוקר אותרה גופתו במקרר. המשטרה מסרה: "בשלב זה לא עולה חשד לאירוע פלילי, גופתו תישלח לבדיקת המכון לרפואה משפטית"
מערכת ice | 
הפזורה הבדואית (צילום פלאש 90/ יניב נדב)
הנער פרג' אעסם בן ה-12 שהמשטרה הודיעה אמש (שני) על היעדרותו וביקשה את עזרת הציבור בחיפוש אחריו, אותר לפנות בוקר כשהוא ללא רוח חיים מחוץ לביתו. אעסם תושב פזורת תל שבע ג'רבעה, נראה לאחרונה אתמול בסמוך לביתו. סמוך לחצות הליל פרסמה משטרת ישראל הודעה לפיה היא מבקשת את עזרת הציבור באיתורו. 
גופתו של אעסם נמצאה בתוך מקרר. להערכת גורמי משטרה, הנער היה אמור לשהות באזור תל שבע או בפזורת תל שבע ג'רבעה ופזורת אבו כף. במהלך הלילה פעלו כוחות משטרה בחיפושים וסריקות אחר הנער והיום לפנות בוקר, כאמור, גופתו אותרה בסמוך לביתו.
 
צוות של מד"א מרחב הנגב, שהוזעק לזירת האירוע, נאלץ לקבוע את מותו של הנער במקום. חקירה ראשונית של המשטרה העלתה, כי הנער שיחק מחוץ לביתו ובשלב מסוים הוא ננעל בתוך מקרר, לא הצליח להיחלץ ממנו וכך מצא את מותו. משטרת מרחב הנגב מסרה כי: "בשלב זה לא עולה חשד לאירוע פלילי, אולם גופתו תישלח לבדיקת המכון לרפואה משפטית".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה