משפט

קיבלתם הודעה שמאיימת על חייכם? המשטרה באזהרה חריגה לציבור

המשטרה מזהירה מהודעות שמאיימות על החיים של ישראלים תמימים. בהודעות נכתב בין היתר: "שלום (שם פרטי) אתה תיקבר עד השבוע הבא בקריית אונו", כאשר מדובר בהודעות שמותאמות למספר הטלפון אליו נשלחת ההודעה המאיימת, כך שבהתאם לעיר המגורים גם הדבר מצוין בתוך ההודעה.
מערכת ice | 
הודעות-אילוסטרציה (צילום shutterstock)
בשעות הלילה המאוחרות אמש (שישי) במשטרת ישראל פרסמו הודעה על כך שהם עדים לדיווחים אודות אזרחים רבים המקבלים הודעות מאיימות שמעוררות בהלה וחשש לחיים, כמפורט בצילום שצורף לאזהרת הציבור.
בהודעות נכתב בין היתר: "שלום (שם פרטי) אתה תיקבר עד השבוע הבא בקריית אונו", כאשר מדובר בהודעות שמותאמות למספר הטלפון אליו נשלחת ההודעה המאיימת, כך שבהתאם לעיר המגורים גם הדבר מצוין בתוך ההודעה.
מדובר בהודעות כזב שיש בהן כדי לעורר תבהלה בציבור בזמן מלחמה. המשטרה ומטה הסייבר הלאומי מטפלים באיתור וחסימת מקור ההודעות. אנו קוראים לציבור לא להשיב להודעות אלה, להתעלם מתוכנן ולחסום במידת האפשר את המספר ממנו נשלחה ההודעה.

משטרת ישראל תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה לאכיפת החוק האוסר על הפצה ושרשור של הודעות מסוג זה המהוות עבירה פלילית, שבצידה מאסר ותבוא חשבון עם כל גורם אשר יקח חלק בפעילות הסתה או זריעת בהלה בציבור בזמן מלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה