בארץ

חה''כ עופר כסיף בהתבטאות חריגה: "מרי אזרחי הוא הכרח"

חה''כ כסיף תקף בחריפות את התנהלות הממשלה על רקע אישורה לנתניהו למנות את נציב שירות המדינה  "מצייתת רק לחוקים שבאים לה בטוב" וקרא בהתבטאות חריגה "אסור לוותר! מרי אזרחי הוא הכרח!"
דורון בלוך |  1
עופר כסיף (צילום חדש תעל)
חבר הכנסת עופר כסיף (חד''ש תע''ל) פרסם היום (ראשון) בחשבון ה-X שלו התייחסות לאישור הממשלה לנתניהו למנות את נציב שירות המדינה. בדבריו הגיב בזעם ותקף את הממשלה, ואף קרא בדבריו הפומביים למרי אזרחי.
"זוהי ממשלה עבריינית בעליל, מצייתת רק לחוקים שבאים לה בטוב (את חלקם, מהגרועים שבהם, היא עצמה חוקקה), ומפרה את אלה שלא נראים לה" כתב בזעם חה''כ כסיף והוסיף "כך בדיוק פועל משטר דיקטטורי! כך, למשל, משטרת הכהניסט ממשיכה להחרים שלטים של מתנגדי המלחמה, בניגוד להחלטת בג"צ!".
עוד הוסיף חה''כ כסיף לטעון כי "הסברים בשטח לא עוזרים – מיליציית הגזען מתעלמת. היא החוק! בתי ערבים נהרסים בעוד שקיני הטרור ("מאחזים") שאפילו החוק הישראלי קבע שאינם חוקיים – מולבנים ומוכשרים. ועכשיו החליטה ממשלת הטרור כי מינוי נציב שירות המדינה ייעשה בידי נתניהו, בניגוד לקביעת היועמ"שית שהדבר מנוגד לחוק".
את דבריו סיים באמירה החריפה "כשמקיימים משטר גזע וכיבוש בלתי חוקי עשרות שנים, העבריינות משתלטת גם על המדינה הכובשת פנימה" וחתם את דבריו בקריאה חריגה "אסור לוותר! מרי אזרחי הוא הכרח!".
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    תלך להיות חבר כנסת בעזה
    יהודית חכם 08/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תלך להיות חבר כנסת בעזה לא מגיע לך להיוולד בכלל יהודי
    סגור