בארץ

עימות בכנסת על הלינץ' בגבעת רונן: "ביו''ש האיום מתחת לבית"

עימות פרץ במהלך ועדה בכנסת בין חה''כ בר מלך לחה''כ קריב על עניין הלינץ' בגבעת רונן שבוצע על ידי יהודים כנגד ערביות מרהט "אפילו לא היה לך שמץ של מושג מה היה. שאלת אותי לימור מה היה שם"
דורון בלוך | 
ח"כ לימור סון הר מלך (צילום דני שם טוב - דוברות הכנסת)
לאחר שביום שישי התבצעה תקיפה כנגד תושבות ערביות מרהט, שטעו סרכן, והגיעו לגבעת רונם בשומרון, ומתיישבים יהודים רגמו את רכבן באבנים, פצעו אותן, וכן לאחר מכן שרפו את רכבן, התפתח היום (ראשון) במהלך ועדת הכנסת עימות על הנושא בין חה''כ לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) לבין חה''כ גלעד קריב (העבודה).
"הנסיון שלך גלעד להשחיר את הציבור המסור הזה, החלוץ הזה, ששומר על ארץ ישראל לא יעבוד לך" אמרה הר מלך  ותקפה את חה''כ קריב "פה בכניסה אפילו לא היה לך שמץ של מושג מה היה. שאלת אותי לימור מה היה שם". בתגובה חה''כ קריב ענה לה "נכון, כי יש לך מידע נוסף". על כך השיבה לו חה''כ הר מלך "נכון, כי מקור המידע שלך הוא דרך התקשורת, ואני יודעת בדיוק באיזה תקשורת". קרבי השיב לה "כל מקור המידע שלי זה עדויות של משפחה ישראלית".
על כך השיבה לו הר מלך "לא מדובר בשום משפחה ישראלית" והוסיפה לומר "למי שעוד לא הפנים, ביהודה ושומרון האיום הוא נגיש, האיום נמצא מתחת לבית. מה שהיה זה אירוע שנכנס רכב עם לוחית רישוי לא ישראלית, ואנחנו מבינים את הסכנה, אנחנו יודעים ומכירים את האיום ואת תרחישי האיום. אז אין פשרות באירועים האלה".
קריב התפרץ לדבריה "מכות לנשים וכיוון רובה לראש של ילדה. יש עדויות של אזרחים ישאלים. שיגיעו משטרה לגבעת רונן ויבדקו" בתגובה חה''כ הר מלך אמרה "כשיש אפשרות שאירוע כזה תמים יכול להיות אירוע של ריגול, איסוף מידע, אתה לא יכול להתעלם מהדבר הזה".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה