בארץ

בן גביר הגיע לזירת הפיגוע: "מלחמה לא רק מול איראן - שאו נשק"

השר לביטחון לאומי הגיע לשטח יחד עם ממלא מקום המפכ"ל. בדבריו התייחס לחשיבות חימוש כיתות הכוננות וקרא לאזרחים לשאת נשק אישי. "היה יכול להיות פה אסון הרבה יותר גדול", אמר. יאיר לפיד תקף: "אין שר שהוא כישלון מוחלט ועלוב יותר"
מערכת ice |  1
איתמר בן גביר בזירת הפיגוע בחולון (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני)
בן גביר הגיע היום (ראשון) אל זירת הפיגוע שהתרחש בחולון סמוך לגבול ראשון לציון. בפיגוע נרצחו שני בני אדם בשנות ה-70 לחייהם ועוד שניים נפצעו קשה. לזירת הפיגוע הגיע ממלא מקום מפכ"ל המשטרה וכן השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר. בן גביר דיבר עם התקשורת ועודד אזרחים לאחוז בנשק על מנת לסכל פיגועים. 
עוד אמר השר כי הוא מברך את השוטרים שהגיעו לזירת הפיגוע ונטרלו את המחבל. "היה יכול להיות כאן אסון הרבה יותר גדול", אמר. בן גביר השתתף בצער משפחות הפצועים וההרוגים והזכיר את חשיבות כיתות הכוננות וחלוקת הנשק לאזרחים שקידם: "המלחמה שלנו היא לא רק מול איראן, אלא גם ברחובות. בדיוק בשביל זה חימשנו את ישראל". 
לדבריו של בן גביר הגיב יאיר לפיד שכתב בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר): "אין שר שהוא כישלון מוחלט ועלוב יותר מאיתמר בן גביר". לדבריי לפיד, מאז כניסתו של בן גביר לתפקיד עלו רמות הפיגועים, הרציחות והפשיעה. עוד אמר: "המשטרה בשפל של כל הזמנים. הדבר היחיד שהוא עושה ראיונות, גימיקים ופרובוקציות מהבוקר עד הערב". 
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    רציתם בלאגן-קיבלתם, יכול ויהיה יותר גרוע, בחסות שר-הפשע (ל"ת)
    הלך עליכם 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור