בארץ

פיגוע דקירה קשה בחולון: שני נרצחים ושני פצועים קשה

שני נרצחים, בשנות ה-70 לחייהם. המחבל נוטרל. שני פצועים נוספים נמצאו בזירה נוספת. הדיווח הראשוני התקבל על ידי מד"א בערך בשעה 7:30 בבוקר
מערכת ice |  1
פיגוע דקירה בחולון (צילום מד"א)
מחבל תושב סלפית שביצע פיגוע בחולון נוטרל בידי שוטרים שחתרו למגע, במהלך הפיגוע נרצחו 2 בני אדם ושניים נוספים נפצעו קשה ובינוני.
היום בשעה 07:30 לערך התקבל דיווח על אירוע דקירה באזור חורשת היובל בחולון, מיד הוזנקו כוחות משטרה גדולים למקום כאשר במקביל צוות שוטרים שהיו באזור האירוע, הבחינו במחבל דוקר אזרח על רחוב משה דיין בחולון, קצין המשטרה מתחנת חולון שזיהה את המחבל חתר למגע בנחישות וביצע לעברו מספר יריות מאקדחו האישי והביא לנטרולו של המחבל.
מתחקור ראשוני עלה כי המחבל בשנות ה-20 לחייו דקר מספר אזרחים לפני ניטרולו בזירות שונות בסמוך כאמור, עם ניטרול המחבל כוחות משטרה ומד"א זיהו 4 אזרחים שנפצעו כתוצאה מדקירות המחבל, הוענק טיפול רפואי בשטח לנפגעים ובהמשך נמסר כי שניים מהנפגעים נרצחו ושני האחרים במצב בינוני וקשה. 
במהלך האירוע עלה חשד למפגע נוסף שנמצא בזירה, כוחות משטרה ביחד עם היחידה האווירית של משטרת ישראל החלו בסריקות נרחבות ושללו את החשד למחבל נוסף.
השוטרים ממשיכים בפעולות אבטחה מוגברות בגזרת מחוז ת"א, על מנת להקנות תחושת ביטחון לתושבי המחוז
 
האירוע התרחש בדרך משה דיין המרכזית בחולון בסמוך לתחנת דלק בגבול שבן חולון לראשון לציון. ככל הנראה מדובר בפיגוע דקירה והמפגע נוטרל על ידי שוטר שהיה במקום. על-פי הודעת מד"א הדיווח על הפיגוע התקבל בסביבות השעה 7:30 בבוקר, חובשים ופרמדיקים הגיעו למקום והעניקו טיפול לפצועים שהועברו לבית חולים וולפסון. 
ממלא מקום המפכ"ל הגיע לזירה. מסוק משטרתי ממשיך לסרוק את השטח מלמעלה, ככל הנראה על-מנת לחפש סייענים נוספים ולסרוק את הזירה. בשלב זה נראה כי המפגע הוא שוהה בלתי חוקי.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למען הציבור
    רונן 08/2024/04
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא יעזור כלום אם לא נעיף את כל הערבים המחבלים מארץ תמיד נסבול אין פתרון רק מה שרשום בתורה הקדושה ככה רשום בתורתנו הקדושה ואם לא תורישו את יושבי הארץ מפניכם והיה אשר תותירו מהם לשכים בעיניכם ולצנינים בצדיכם וצררו אתכם על הארץ אשר אתם יושבים בה.אם נעשה כמו שרשום בתורה ובא לציון גואל.
    סגור