בארץ

נתניהו אחרי שיחת הנזיפה מביידן: "מצפה שהאמריקנים לא יתערבו"

על-פי גורמים בכירים בוושינגטון הנשיא אמר לראש הממשלה שלא לקחת את תמיכתו כמובנת מאליה וביקש ממנו "לא להגיד לו בולשיט". מלשכת רה"מ הישראלי מסרו כי אין בכוונתם להתייחס לדברים שנאמרו בשיחות פרטיות
מערכת ice | 
בנימין נתניהו וג'ו ביידן (צילום פלאש / מרים אלסטר)
מעל 300 ימים נמצאים חטופים מישראל בשבי החמאס. אמש (שבת) פורסם כי נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן ניהל שיחה קשה בה נזף בראש הממשלה בנימין נתניהו. ע"פ הדיווח ביידן צעק על נתניהו ולחץ עליו לקבל את העסקה וביקש שיפסיק "להגיד לו בולשיט" אותו וכן הבהיר כי לראש הממשלה לא כדאי לסמוך על ארצות הברית בשביל הצלה בפעם נוספת. המידע נמסר לתקשורת על ידי שני בכירים אמריקנים בכירים. 
מאוחר יותר הגיבה לשכת ראש הממשלה ואמרה כי נתניהו לא מתכוון להתייחס לדברים שאמרו בינו לבין ביידן בשיחות פרטיות. "ראש הממשלה בנימין נתניהו לא מתייחס לדברים שנאמרו בשיחות סגורות אם נשיא ארצות הברית", נמסר מלשכתו של ראש הממשלה. עוד מסר ראש הממשלה כי הוא אינו מתכוון להתערב בפוליטיקה אמריקנית פנימית. 
בהודעה שנמסרה מהלשכה המשיכו ואמרו כי כמו שראש הממשלה הישראלי לא מתערב בפוליטיקה הפנימית של ארצות הוא מקווה כי נשיא ארצות הברית לא יתערב בפוליטיקה של ישראל. הודעה זו נמסרה בצל השמועות כי נתניהו מחכה לבחירות הקרובות בארצות הברית בתקווה כי טראמפ יבחר לנשיאות ארצות הברית ויפעל במדיניות שלדעת נתניהו היא עדיפה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה