בארץ

"מוזמנים לחזור הביתה": פוליטיקאים ישראלים נגד שגריר טורקיה

המבנה בתל אביב הוריד את דגל המדינה לחצי התורן, כנראה בעקבות אבל על חיסולו של הנייה. בן גביר התבטא בחריפות. גם השר ישראל כ"ץ קרא לשגריר לשיחת נזיפה דחופה. "מביש", כתב חבר הכנסת ברשת החברתית X
מערכת ice |  2
ארדואן (צילום shutterstock)
המצב המתוח בין ישראל לטורקיה ממשיך. ע"פ דיווחים שונים שפורסמו היום (שישי) שגרירות טורקיה בישראל פעלה באופן חריג לאחר חיסולו של איסמעיל הנייה. בניין השגרירות, שממוקם בתל-אביב, מניף כעת את הדגל בחצי התורן. 
גורמים במערכת הפוליטית התנגדו למהלך וטענו כי מדובר בפגיעה. "נציגי שגרירות טורקיה בישראל מוזמנים להוריד את הדגל לגמרי ולחזור הביתה. מביש", כתב השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר. גם השר כ"ץ התבטא בחריפות לאחר האירוע. ב-ynet פורסם כי שר החוץ הזמין את סגן השגריר לשיחת נזיפה בעקבות הפעולה. 
 
היום פורסם כי טורקיה חסמה את הגישה לרשת החברתית אינסטגרם. ככל הנראה, הסיבה למהלך הזה היא גם בשל חיסולו של הנייה. גורמים רשמיים בממשלה הביעו כעס על כך שפוסטים ברשת החברתית שהביעו עצב על מותו של הנייה הוסרו על ידי הרשת. גם נשיא המדינה, רג'יפ ארדואן, התבטא נגד ישראל ואף רמז כי ייתכן וטורקיה צריכה לפלוש לישראל על מנת להגן על העם הפלסטיני. 
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מה זה גן ילדים נונונו שילחו אותם הביתה הם לא נחוציםיותר (ל"ת)
    אבי 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אני חושב
    שלום 08/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    שתגובה הולמת זה פשוט לתתלהם עוד סיבות להשאיר את הדגל למטה ובהזדמנות להוריד להם את הראש
    סגור