בארץ

שר החוץ כ''ץ מגיב לארדואן: "שיזכור איך זה הסתיים"

לאחר שהנשיא טורקי ארדואן התבטא במה שיכול להתפרש ככוונה לפלישה לישראל, שר החוץ ישראל כ''ץ השיב לו "הולך בדרכו של סדאם חוסיין. רק שיזכור מה קרה שם ואיך זה הסתיים"
דורון בלוך | 
ישראל כץ (צילום אתר הכנסת)
אמש (ראשון) במהלך כנס לפעילי מפלגתו, התבטא נשיא טורקיה רג'יפ ארדואן כנגד מדינת ישראל, ואף אמר דברים היכולים להתפרש כפלישה לשטח ישראל "כפי שנכנסנו לקרבאך וללוב, נעשה את אותו הדבר לישראל".
עוד הוסיף לומר ארדואן "אנחנו נעשה להם את אותו הדבר, אין סיבה שלא נוכל לעשות את זה" והוסיף "אנחנו רק צריכים להיות חזקים בכדי שנוכל לקחת בכך חלק" וכן טען כי "עלינו להיות חזקים מאוד על מנת שיראל לא תוכל לעשות זאת לפלסטינים".
אמירתו עוררה תגובות הן במדינתו והן בישראל. חבכר הפרלמנט ההולנדי חירט וילדרס, כתב בחשבון ה-X שלו: "ארדואן האיסלאמופאשיסט מאיים לפלוש לישראל. הבחור הזה מטורף לגמרי. צריך להעיף את טורקיה מנאט"ו".
בישראל, כתב שר החוץ ישראל כ''ץ בחשבון ה-X שלו "ארדואן הולך בדרכו של סדאם חוסיין ומאיים לתקוף את ישראל. רק שיזכור מה קרה שם ואיך זה הסתיים". יו''ר האופוזיציה חה''כ יאיר לפיד הגיב לדברי ארדואן: "הנשיא ארדואן שוב מתפרץ ומשתולל. הוא מהווה סכנה למזרח התיכון. על העולם, ובמיוחד חברות נאט"ו, לגנות בחריפות את איומיו המקוממים נגד ישראל ולאלץ אותו להפסיק את תמיכתו בחמאס. לא נסכים לקבל איומים מדיקטטור מתלמד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה