בארץ

נמצאה הסיבה לקונספציה? חה''כ גוטליב: "שנשים תהיינה בקרב מקבלי ההחלטות"

חה''כ טלי גוטליב טענה כי סביב שולחן מקבלי ההחלטות יושבים רק גברים, וכי יש חובה בכך שתהיינה גם נשים בקרב מקבלי ההחלטות "אחרת נקבל עוד ועוד ממה שהכרנו, או בעצם לא נקבל בכלל".
דורון בלוך | 
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) תקפה את ראשי מערכת הבטחון והממשלה על רקע הערכת המצב שהתקיימה אמש (ראשון) מייד עם נחיתתו של רה''מ נתניהו בישראל. בדבריה ביקרה בחריפות את התנהלות מקבלי ההחלטות וכן את צמרת צה''ל.
"ראש הממשלה בהערכת מצב. סביב השולחן רק גברים! רק אנשי קונספציה! כולם חשבו אותו דבר וממשיכים לחשוב אותו דבר. כולם היו שם לפני אוקטובר ועדיין שם" כתבה חברת הכנסת טלי גוטליב בחשבון ה-X שלה והוסיפה  לטעון "יש גם אישה, אינני יודעת את שמה. מחזיקה דף ועט. 2024 . חובה שתהיינה נשים במעגל לקיחת החלטות". והסבירה את הסיבה לטענתה "אחרת נקבל עוד ועוד ממה שהכרנו, או בעצם לא נקבל בכלל".
בפרסום נוסף, תקפה חה''כ גוטליב את צמרת צה''ל על התנהלותם "צמרת צה״ל שוב לא מפתיעה אותי בהתמהמהות מקוממת בדיוק כמו שהאויב התרגל. אדוני רה״מ לתקוף את חיזבאללה ללא רחם עכשיו!! יש לנו את חיל האויר הטוב ביותר. למה מחכים? לעוד איומים מנסראללה? קח שליטה על האירוע. תקבע מטרה. די להחלשתנו!".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה