טלוויזיה

אברי גלעד נאלץ להתנצל: "מצטער שהוספתי לכאב הזה"

המגיש פנה לדרוזים: "אני מבין שפגעתי בכם בשגגה אמש בתוכנית עם חברי שרקי. מה היה? דובר צה"ל מסר הודעה במג'דל שאמס על טבח הילדים. בזמן של הצהרות המיקרופון שלי סגור בדרך כלל, ובאולפן יש דיבורים לא לשידור. כשהגרי אמר שההרוגים הם אזרחי ישראל, הערתי לשרקי, לא לשידור, שהם לא אזרחי ישראל"
מערכת ice |  7
אברי גלעד (צילום מסך קשת 12)
אחרי הסערה הגדולה שעוררו דבריו והניסיון להסביר מדוע אמר "הם לא תושבי ישראל" כשהמיקרופון שלו עדיין פתוח כשדובר צה"ל דניאל הגרי הסביר על האירוע הטרגי במג'דל שמס בו נרצחו 12 ילדים, אברי גלעד הוציא התנצלות מרגשת ביותר בפייסבוק שלו.
תחת המילה 'דרוזים' הוא כתב: "אחיי הדרוזים, לפי הפניות הכואבות שאני מקבל מהרגע שפקתי עיניי, אני מבין שפגעתי בכם בשגגה אמש בתוכנית עם חברי שרקי. מה היה? דובר צה"ל מסר הודעה במג'דל שאמס על טבח הילדים. בזמן של הצהרות המיקרופון שלי סגור בדרך כלל, ובאולפן יש דיבורים לא לשידור. כשהגרי אמר שההרוגים הם אזרחי ישראל, הערתי לשרקי, לא לשידור, שהם לא אזרחי ישראל".

הוא הבהיר: "התכוונתי שהם תושבים ולא אזרחים כי ככל הידוע לי הם אזרחי סוריה. הדברים נשמעו לצערי בשידור, ואני מצטער על כך. גם כי הבנתי שרבים מתושבי מג'דל התאזרחו בשנים האחרונות, וגם כי האמירה נתפסת כפוגענית, למרות שאין בה דבר כזה מבחינתי. אין הבדל בין דם תושב לדם אזרח".
לסיום כתב: "אחינו הדרוזים פגועים הם נותנים דם ומקבלים חומץ. זכויותיהם מקופחות. אני מזדהה עם הכאב. אני מצטער שהוספתי לכאב הזה. חביבה עלי העדה, מכובדים בניה ובנותיה, ללא קשר למעמדם החוקי. שנזכה ליחסים טובים, לביטול חוק הלאום הפוגעני, למתן זכויות מלאות, לבניה, להתפתחות, לחברות אמת".
תגובות לכתבה(7):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    אברי לא לגמרי טועה
    יוסף 08/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש לא מעט מהם, שמתכחשים ולא רוצים או פוחדים להיות אזרחי ישראל. אם מטעמים אידאולוגיים ואם מפני שיש להם בני משפחה בצד הסורי והם לא רוצים לאבד את האפשרות הקלושה להיפגש איתם , אפילו לעיתים רחוקות. וגם לא רוצים שיבולע להם אם ידעו הסורים שקרוביהם קיבלו עליהם את האזרחות הישראלית.
    סגור
  • 4.
    לא מפסיק להתנצל
    די 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מאז שעבר ערוץ
    סגור
  • 3.
    אברי גלעד
    מירי שולברג 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    3 0
    לפעמים אם אין לך משהוא חכם להגיד אז עדיף לשתוק
    סגור
  • 2.
    זה לא משנה
    יון 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מה שמשנה שילדים נרצחו ע"י לבנון היו בטח רוני של ישראל
    סגור
  • 1.
    הם באמת לא אזרחי ישראל. רובם מסרבים להוציא תעודת זהות (ל"ת)
    חד וחלק 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 2
    סגור
  • אברי גלעד
    סגול 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה היה כך כשהם לא היו בטוחים אם במסגרת שלום שישראל תעשה עם סוריה הם יעברו לשליטה של סוריה ושם יפגעו בהם על זה שהם התאזרחו אבל שטראמפ הכיר ברמת הגולן כחלק של ישראל ואין סיכוי לשלום יש מצב שחלקם הגדול אזרחי המדינה בכל מקרה מה זה משנה הם לא אויבים שלנו ונרצחו ילדים וזה כואב , א רי גלעד תגובתו טיפשית ומראה על בורות כי חוק הלאום לא פוגע בזכויות האזרחים הלא יהודים בישראל אבל זה מראה על רוע הסתה וטמטום של השמאל שמנסה ללבות שנאה בין חלקי האוכלוסייה בישראל
    סגור
  • עצור
    סיימון 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אברי אני מאד אוהבת לשמוע את הגיגיך. אהבתי לשמוע אותך בתכניות הבוקר.אבל....לפעמים שתיקה שווה זהב,ולא תמיד ניתן לתקן פליטת פה.לדודוטופז לקח שנים.מקווה שזה לא המקרה שלך.בהצלחה
    סגור