תקשורת ומדיה

אברי גלעד מצהיר: "זכיתי להיות מבוזה על ידי קולגות בתקשורת"

בטורו המגיש מסביר: "העולם רוצה אדם קר רוח בדיוק במידה הזאת שינהיג אותו. זה העניין. אדם שלא עושה עניין גם מכדור באוזן. מנגב את הדם וחוזר למגרש הגולף. אדם שיש בו כוח חיים כה עז, עז מדי לעיתים, מול החולשה הרעיונית של המערב, של השמאל האמריקני, של הנשיא הדועך בשידור חי - צריך אחד שיורים בו, וכמו בסרט מצויר קם"
מערכת ice |  1
אברי גלעד (צילום מסך כאן 11)
בטורו השבועי ב'ישראל היום', מסביר המגיש הוותיק אברי גלעד, אחד מהתומכים הגדולים שהיו בעבר לדונלד טראמפ בישראל, לפחות עד ההשתלטות של מפגינים על הקפיטול, כיצד ניסיון ההתנקשות בנשיא לשעבר הפך להיות אמירה אופנתית והדרך בהה התעשת ייחקק לדורות.
בטור הוא מסביר: "העולם רוצה אדם קר רוח בדיוק במידה הזאת שינהיג אותו. זה העניין. אדם שלא עושה עניין גם מכדור באוזן. מנגב את הדם וחוזר למגרש הגולף. אדם שיש בו כוח חיים כה עז, עז מדי לעיתים, שגם הקדוש ברוך הוא מסדר את העניינים לפי טובתו. כי מול החולשה הרעיונית של המערב, של השמאל האמריקני, של הנשיא הדועך בשידור חי - צריך אחד שיורים בו, וכמו בסרט מצויר הוא קם וממשיך. שנים תמכתי בטראמפ. זכיתי להיות מבוזה על ידי קולגות בתקשורת. אבל בסוף הקדנציה הראשונה שלו, עם כל סיפור הקפיטול שעד היום אני לא בטוח שבאמת הבנתי, התחוור לי שהוא גם איש מדהים וגם אדם חולה. רבים בעולם מחכים למוצא פי, שאאשר מחדש את מועמדותו של טראמפ ואסכים להצבעה עבורו. אז הנה - יש אישור. לצערי הרב רק דונלד טראמפ יכול להושיע את המערב מעצמו ואותנו מצרינו. זה המצב".

כך או כך, דונלד טראמפ, נשיא ארצות הברית לשעבר שמתקרב מאוד לחזרה לשלטון, ניצל לפני מספר ימים מניסיון התנקשות בו, אחרי שמתנקש אמריקאי ניסה לירות בו עם רובה צלפים 8 כדורים, כאשר במזל גדול רק אחד מהם פגע באוזנו של טראמפ שניצל מניסיון החיסול שהדהים את העולם ועוד רבות ידובר עליו במהלך ההיסטוריה.
בין כלל המברכים את טראמפ ניתן למצוא גם את נשיא ארה"ב הנוכחי, ג'ו ביידן, וכמובן את ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, ששלח איחולים לטראמפ בהם אמר: "כמו כל הישראלים, רעייתי שרה ואני היינו בהלם מניסיון ההתנקשות האיום ונורא בחייו של טראמפ".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אברי , בסוף תאבד את הראיה מהשימוש ביד ולא בשכל,כך
    שמשון 07/2024/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מדברים פחדני הליכוד מחפשי צצרצ׳יל אבו גנביהו ו64 הגנבים !!
    סגור