בארץ

בן גביר מגיב לדיווחים: "מסרב לשתף פעולה עם תעמולה חמאסית"

השר איתמר בן גביר הגיב לדיווח בטלגרף כי קיבל סרטוני עיוניי חטופים מהחמאס תחת הדרישה להקלה בתנאי האסירים, ומכחיש כי קיבל את הסרטונים הללו "חמאס לא חיפש שום תירוץ ב-7.10 כדי לרצוח"
דורון בלוך | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
לאחר שדווח היום (ראשון) בגוף התקשורת הבריטי 'הטלגרף' כי השר לבטחון לאומי איתמר בן גביר קיבל מארגון החמאס סרטונים בהם מוצגים פעילי חמאס מענים חטופים ישראלים, וכן דרישה להקלה בתנאי האסירים הפלסטיניים. בחר השר בן גביר למסור את תגובתו לנושא.
בדבריו הכחיש השר בן גביר את העניין במלואו "חמאס לא שלח לי שום סרטון ואני מסרב לשתף פעולה עם תעמולה חמאסית: עם החמאס צריך לדבר רק דרך כוונות". עוד הסביר השר כי "ארגון הטרור חמאס לא חיפש שום תירוץ ב-7.10 כדי לרצוח, לאנוס, לחטוף, ולהתעלל באזרחים חיים ואפילו בגופות, ואף רצח חטופים בשבי".
בנוסף, טען השר בן גביר "את חמאס יש להכריע, ולא להיכנע לתכתיביו הדורשים כניעה: יש לכבוש את שטח הרצועה לצמיתות, להפסיק את הסיוע ההומניטרי, ולהכריע אותו. את דבריו סיים בהבהרה "תנאי המחבלים בבתי הכלא אכן הוחמרו והקייטנות פסקו ואני גאה בכך - אין לי כל כוונה להיכנע לתכתיבי החמאס".
מוקדם יותר, כתב השר בן גביר בחשבון ה-X שלו על פגיעת הרקטה במג'דל שמס "נקמת ילד קטן עוד לא ברא השטן" והוסיף "אני מזכיר לשר הבטחון - הקו האדום נחצה מזמן. לא עוד".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה