בארץ

בעקבות הטרגדיה: הביטוח הלאומי מעדכן את מספר ההרוגים והפצועים

יותר מ-67,000 נפגעים אזרחיים מאז תחילת המלחמה. יותר מ-800 נרצחים, רבים מתוכם ילדים. "ממשיכים ללוות את המשפחות", אמר צביקה כהן, ממלא מקום המנכ"ל, "הסניפים ערוכים בכל רחבי הארץ לכל תרחיש כדי להמשיך ולתת את הסיוע בתקופה קשה זו"
מערכת ice | 
זירת פגיעת הרקטה במג'דל שמס (צילום פלאש 90/ מיכאל גלעדי)
בעקבות פגיעת הרקטה במג'דל שאמס, שבגללה נהרגו 12 ילדים ובני נוער, התקיימה היום ישיבת חירום בביטוח לאומי. בפגישה נערכו יחד עם סניפי הצפון על מנת להעניק סיוע מידי למשפחות שנפגעו ולמשפחות השכולות. בהודעה שפורסמה לתקשורת היום (ראשון), הודיע הגוף כי הגיע אל המשפחות בבתי החולים על מנת לסייע להן. בפגישה עודכנו גם מספרי האזרחים שנפגעו ונהרגו בעקבות המתקפות על ישראל.
על-פי הנתונים שפורסמו, מאז תחילת מלחמת חרבות ברזל נהרגו בישראל 860 אזרחים במהלך מתקפות טרור. 53 מתוך מספר זה הם ילדים מתחת לגיל 18. 4 ילדים בגילאי 0 עד 3, 4 ילדים בגילאי 4 ועד 6, 18 ילדים בגילאי 7 עד 13, מתוכם 8 נרצחו אתמול, ו-27 נערים בגילאי 14 ועד 18, 4 מתוכם נרצחו בתקרית אתמול במגד'ל שאמס. 
עוד עודכן כי מספר נפגעי פעולות האיבה עלה ליותר מ-67,000. "לצערנו, המלחמה הכואבת הזו הביאה ליותר מ-67,000 נפגעי איבה שמוכרים על פי החוק ואנו מטפלים בהם", אמר צביקה כהן, ממלא מקום מנכ"ל הביטוח הלאומי, "במקביל אנו ממשיכים ללוות את משפחות החטופים, את אלו ששבו וביראת כבוד גם את המשפחות השכולות - ובתוכן אלו שהצטרפו אמש אל מעגל השכול. סניפי הביטוח הלאומי ערוכים בכל רחבי הארץ לכל תרחיש כדי להמשיך ולתת את הסיוע בתקופה קשה זו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה