בארץ

טלי גוטליב תוקפת את הממשלה: "מביישת את המנדט שניתן לה"

חה''כ טלי גוטליב תקפה את הממשלה על התנהלותה בגזרת הצפון, וחושפת "קצינים בכירים מאשרים לי שיש כח אדם ויש חימושים והם ערוכים למלחמה בצפון, אלא שהצמרת לא רוצה עוד מלחמה"
דורון בלוך |  3
טלי גוטליב (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
חברת הכנסת טלי גוטליב (הליכוד) תקפה בחשבון ה-X שלה את הממשלה על התנהלותה ברקע הפגיעה הקשה של חיזבאללה במג'דל שמס "ממשלת ימין שלא מפגיזה ברגעים אלה ממש התקפות ללא רחם בדרום לבנון מביישת את המנדט שניתן לה".
בדבריה כתבה חה''כ גוטליב "ילדים מוטלים מתים במג׳דל שמס זו נקודת אל חזור. נמאס לי מזמן מרפיסות והכלה. ואם צמרת צה״ל לא מכריזה מלחמת התשה ארטילרית על דרום לבנון אז תפקיד הממשלה לקרוא להתקפה מאסיבית עכשיו". עוד חשפה גוטליב כי "קצינים בכירים מאשרים לי שיש כח אדם ויש חימושים והם ערוכים למלחמה בצפון, אלא שהצמרת לא רוצה עוד מלחמה. אז זהו. אני רוצה. אין עוד ברירה. אני רוצה ריסוק דרום לבנון. מזמן".
בפרסום נוסף שלה, טענה כנגד התבטאויות בקואליציה כי במידה וחה''כ גדעון סער יסכים, יוכל להיכנס לממשלה, וכתבה: "אלי כהן, אמיר אוחנה, ישראל כץ, אבי דיכטר, ניר ברקת לא מסוגלים להחליף את גלנט?? מה הנהירה הזו אחרי גדעון סער שמשימתו העיקרית למוטט את נתניהו? למה הליכוד מקושש חיזוק ממפלגה בגסיסה? מה קורה כאן? צריך לפטר את שר הבטחון, לקואליציה עדיין 63 מנדטים! בערב המחריד הזה בו ישראל עומדת בפני פתיחת אש עצימה והתשת דרום לבנון עסוקים כולם בהפיכת סער לשר בטחון". את דבריה סיימה בהבהרה נוקבת "אני מזכירה שהליכוד היא לא ברירת מחדל היא מפלגת שלטון. אז תתנהגו בהתאם ותכבדו את נבחרי הציבור שלנו בליכוד".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    הדברנית (ל"ת)
    ישראלי 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    עזבו אתכם ממה שהיא אומרת
    אחד העם 07/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אבל...איזה יפה היא ...
    סגור
  • 1.
    השעה 10:30, בשעה 12:00 תסור לימין בדום מתוח. (ל"ת)
    מאיר. 07/2024/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור