בארץ

הפגיעה במג'דל שמס: קריאות מאוחדות מהקואליציה והאופוזיציה

האירוע הקשה במג'דל שמס ו פגיעת רקטה של החיזבאללה הרגה ופצעה רבים, חברי הכנסת מהקואליציה והאופוזיציה מגיבים במסר אחיד: חיזבאללה חייב לשלם. חה''כ בני גנץ "הזמן נגמר"
דורון בלוך |  2
בני גנץ, בצלאל סמוטריץ' (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
לאחר האירוע הקשה הערב (שבת) בו רקטה ששוגרה על ידי החיזבאללה פגעה ישירות במגרש כדורגל במג'דל שמס בצפון הארץ, והרגה ופצעה רבים, בהם ילדים, חברי הכנסת הגיבו לאירוע, רבים מהם בפומבי בחשבונות ה-X שלהם, וזאת, באחידות שלא ראינו הרבה לאחרונה, קראו במסר אחיד: לגבות מחיזבאללה את המחיר.
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר כתב: מאז ה-8 לאוקטובר אמרתי שאנחנו נמצאים במצב של מלחמה בצפון וצריך להכריע את האויב - הפורומים של מקבלי ההחלטות נמנעו 10 חודשים מלהכיר בכך שאנחנו במערכה מול החיזבאללה. היום אף אחד, בשום פורום, כולל שר הביטחון שחתר רק להכלה מול החיזבאללה, לא יכול להתחמק מהמציאות המדממת - אנחנו במלחמה. אני קורא לראש הממשלה לכנס במיידית את הקבינט גם בטלפון מוצפן, שיקבל את ההחלטה שאני כבר תקופה ארוכה דורש - מלחמה בצפון עכשיו!
שר האוצר בצלאל סמוטריץ': על מות ילדים קטנים, נסראללה צריך לשלם בראשו. לבנון כולה צריכה לשלם את המחיר. עמדתי לגבי הצעדים הנחוצים ידועה. על ראש הממשלה לשוב באופן מיידי. הגיע זמן מעשים!
חה''כ בני גנץ (המחנה הממלכתי) אמר: "אמרנו את זה בקבינט כבר לפני חודשים - הגיע הזמן לחתור למתווה חטופים, ולהעביר את המערכה צפונה. מי שמושך זמן, משלם קודם כל בחיי אדם - של החטופים, ושל תושבי הצפון. הוא משלם גם בפגיעה בהרתעה, בכלכלה ובחוסן החברתי" והוסיף "הזמן נגמר.״
חה״כ מרב מיכאלי כתבה: "ערב קשה עם אסון נוראי במג'דל שמס של 10 הרוגים ולפחות 30 פצועים. מי ששיגר את  הרקטות האלה חייב לשלם מחיר כבד". ויו״ר מפלגת ישראל ביתנו, חה״כ אביגדור ליברמן, כתב:״האחראי על הירצחם של ילדים ונערים רבים במג׳דל שמס הוא נסראללה, והגיע הזמן שהוא ישלם את המחיר.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מג'דל שמס
    יעקב אברהם 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    די. הגיע הזמן לסגורחשבון עם חיזבאללה!
    סגור
  • 1.
    כח שושנה
    מרדכי היהודי 07/2024/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    די לחרטט לא חיזבאללה לא החותים לא לבנון כתובת אחת- איראן, המדינה הארורה הזו חייבת לשלם את המחיר
    סגור