בארץ

תימן מאיימת על ישראל: "מלחמה גלויה, ללא קווים אדומים"

בתגובה לתקיפה הישראלית, מקורות צבאיים בצנעא צוטטו בעיתון המזוהה עם חיזבאללה כי המורדים החות'ים צפוים לענות "לא בפעולה אחת או שתיים". דובר צה"ל עדכן כי צוותי הקרב של חטיבות 7 והצנחנים, הפועלות בפיקוד אוגדה 98 בחאן יונס, חיסלו עד כה כ-100 מחבלים במרחב
מערכת ice | 
החות'ים בתימן (צילום יוטיוב/ עכשיו 14)
דובר צה"ל עדכן הבוקר (שישי) כי צוותי הקרב של חטיבות 7 והצנחנים, הפועלות בפיקוד אוגדה 98 בחאן יונס, חיסלו עד כה כ-100 מחבלים במרחב. במספר סגירות מעגל, כלי טיס של חיל האוויר תקפו בהכוונת אוגדה 98 וחיסלו במרחב שבע חוליות מחבלים ששיגרו פצמ״רים לעבר כוחותינו במהלך הלחימה במרחב, לא היו נפגעים. 
בתוך כך, מקורות צבאיים בצנעא איימו בריאיון לעיתון הלבנוני אל-אחבאר, המזוהה עם חיזבאללה, כי תגובת תימן לתקיפת ישראל "לא תסתכם בפעולה אחת או שתיים אלא תהיה מלחמה גלויה, ללא קווים אדומים, שתיעצר רק עם הפסקת התקיפות בעזה". 
בתקיפות נוספות במרחב, חוסלו מהאוויר חוליות מחבלים שהתכוננו לירות לעבר כוחותינו. "לוחמי יחידה 414 זיהו שני מחבלים חמושים שפעלו במרחב רפיח, ובשיתוף עם חיל האוויר, כלי טיס תקף את המחבלים וחיסל אותם", לשון ההודעה. "זמן קצר לאחר מכן, מחבל זוהה לוקח את הנשק בו היה חמוש אחד המחבלים שחוסלו, וחוסל מהאוויר לצד מחבל נוסף". 
 
לוחמי צוותי הקרב של חטיבות גבעתי ו-401 בפיקוד אוגדה 162 חיסלו במרחב רפיח מספר מחבלים שהיוו איום על כוחותינו ואיתרו פירי מנהרות ואמצעי לחימה, בהם משגרי רקטות ארוכות טווח ומטענים במרחב תל א-סולטאן. כ-45 מטרות טרור הותקפו ביממה האחרונה על ידי מטוסי קרב, מסוקי קרב וכלי טיס של חיל האוויר, בהן חוליות מחבלים, פירי מנהרות, מבנים צבאיים ותשתיות טרור שונות. 
באחת התקיפות, כלי טיס תקפו בהכוונת פיקוד הדרום שני בורות שיגור מהם שוגרו רקטות במהלך המלחמה למרחב באר שבע.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה