בארץ

השירות הבולאי חושף: אלו הבולים שעוצבו לכבוד האולימפיאדה

לכבוד המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז, השירות הבולאי מכריז על השקת שישה בולים חדשים. שלושה בולים מוקדשים לענפי הספורט אולימפיים (קליעה, שחייה אומנותית, רכיבה על אופניים), ושלושה בולים מוקדשים לענפי ספורט פראלימפיים (כדור-שער, חתירה, טניס בכיסאות גלגלים)

מערכת ice | 
אולימפיאדת פריז 2024 (צילום freepik)

השירות הבולאי של דואר ישראל, אשר אחראי על עיצוב והנפקת הבולים הרשמיים של מדינת ישראל מנפיק 6 בולים חדשים לכבוד המשחקים האולימפיים והפראלימפיים בפריז. מדובר בשלושה בולים שמוקדשים לענפי ספורט אולימפיים (קליעה, שחייה אומנותית, רכיבה על אופניים), ושלושה בולים שמוקדשים לענפי ספורט פראלימפיים (כדור-שער, חתירה, טניס בכיסאות גלגלים).

(צילום: השירות הבולאי)

זו השנה ה-18 במשלחת ישראלית משתתפת במשחקים האולימפיים מאז ההופעה הראשונה במשחקי הלסינקי 1952. על העיצוב של שלושת  הבולים האולימפיים החדשים אחראי דוד בן הדור והם זמינים לרכישה באתר הדואר או בשירות הבולאי כאשר על כל בול מופיע ערך נקוב על עיצוב שלושת הבולים הפראלימפיים החדשים אחראית אוסנת אשל והם יהיו זמינים לרכישה החל מתאריך 10/9.

(צילום: השירות הבולאי)

כידוע, הנפקת בול רשמי של מדינת ישראל היא אירוע ממלכתי, סמלי וחגיגי, גם בעידן הדואר האלקטרוני והמסרים המיידיים כאשר השימוש היום-יומי בשליחת מכתבים עם בול הולך ופוחת. בימים אלו, יש בישראל ובעולם אלפי אספני בולים שמנויים לשירות הבולאי של דואר ישראל, ומקבלים ראשונים את הבולים החדשים, לצד מעטפת 'היום הראשון'.

(צילום: השירות הבולאי)

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה