בארץ

יוסף חדאד נפרד בכאב גדול: "כמה כאב, יהי זכרו ברוך"

יוסף חדאד כתב בכאב: "קמים לעוד הודעת הותר לפרסום קשה. עוד חלל צה"ל- סרן אריאל טופז, בן 24 מפרדס חנה, קצין מודיעין בחטיבת המחקר, מת מפצעיו לאחר שנפצע קשה בפיגוע סמוך לבסיס צריפין בשבוע שעבר ומאז נלחמו על חייו. כמה כאב, יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים"
מערכת ice | 
יוסף חדאד (צילום מסך קשת 12)
סרן אריאל טופז, בן 24, מפרדס חנה, קצין מודיעין בחטיבת המחקר, נפטר מפצעיו לאחר שנפצע באורח קשה בתאריך 14.07.2024 בפיגוע בצומת ניר צבי שבסמוך לבסיס צריפין במרכז הארץ.
יוסף חדאד כתב בכאב: "קמים לעוד הודעת הותר לפרסום קשה. עוד חלל צה"ל- סרן אריאל טופז, בן 24 מפרדס חנה, קצין מודיעין בחטיבת המחקר, מת מפצעיו לאחר שנפצע קשה בפיגוע סמוך לבסיס צריפין בשבוע שעבר ומאז נלחמו על חייו. כמה כאב, יהי זכרו ברוך, שנהיה ראויים".

כזכור, ב-14.7 בוצע פיגוע הדריסה בצומת ניר צבי, בו לוחמי מג״ב במילואים מפלוגת המילואים ׳מיתר׳ ניטרלו את המחבל.  מפקד משמר הגבול, ניצב בריק יצחק הגיע לזירת הפיגוע, קיבל סקירה על הפיגוע ועל תגובת לוחמי המילואים ולאחר מכן ניפגש עם הלוחמים ושיבח את פועלם: 
״עבודה מקצועית וראויה באמת לציון, הנטרול הזה חשוב מאוד, אנחנו בתקופה מאוד מאתגרת עם לא מעט התראות. עשיתם עבודה מקצועית ורצינית יש לכם גיבוי מלא על הפעילות הזאת, כל הכבוד לכם, מוכיחים כל פעם מחדש שמערך המילואים של משטרת ישראל ומשמר הגבול הוא מערך הכי רציני ואיכותי שמתגבר את משטרת ישראל.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה