בארץ

אם החטוף חשפה תיעוד מזעזע מהשבי, צה"ל חיסל את היורים לבת חפר

הבוקר חוסלו על ידי כוחות צה"ל ושב"כ מחבלים שהיו חלק מהתארגנות טרור שהייתה אחראית למספר פיגועים לעבר אזרחי מדינת ישראל. המחבלים שחוסלו הם מפקד הזרוע הצבאית של חמאס בטולכרם, ופעיל בגדודי חללי אל-אקצא. מקור ההכוונה והמימון לגדודי אל-אקצא בשלוחים איראנים
מערכת ice |  1
הרשות הפלסטינית ביהודה ושומרון (צילום shutterstock)
דובר צה"ל עדכן כי הבוקר (שלישי) חוסלו על ידי כוחות צה"ל ושב"כ מחבלים שהיו חלק מהתארגנות טרור שהייתה אחראית למספר פיגועים לעבר אזרחי מדינת ישראל, בין היתר לירי לפני מספר שבועות לעבר היישוב בת חפר. "הטענות כי צה"ל והשב״כ מסתירים את זהות המחבלים בטענות שזהותם ושיוכם הוא לרשות הפלסטינית, משוללות כל יסוד", נמסר בהודעה. 
המחבלים שחוסלו הם מפקד הזרוע הצבאית של חמאס בטולכרם, ופעיל בגדודי חללי אל-אקצא. מקור ההכוונה והמימון לגדודי אל-אקצא בשלוחים איראנים. הגדודים אינם משויכים ארגונית לתנועה אחת, חלקם משויכים לג׳יהאד האיסלמי, חיזבאללה, לחמאס וגם לפת״ח, וחלקם פועלים בצורה עצמאית.
 

"על פי כל המידע שעומד ברשותנו הרשות הפלסטינית אינה קשורה למחבלים שחוסלו", מוסיפים בדובר צה"ל, ומדגישים כי צה"ל ושב"כ ימשיכו לפעול ולסכל טרור ביהודה ושומרון. במהלך המבצע, הכוחות פוצצו את דירת המסתור של ראש תשתית הטרור של חמאס בטול כרם, שהייתה ממולכדת במטענים והיוותה איום על הכוחות.
עוד נמסר כי המחבלים שחוסלו במהלך המבצע קידמו והוציאו לפועל בחודשים האחרונים מתווי טרור ופיגועי ירי לעבר בת-חפר והיישובים הסמוכים.
 
בתוך כך, עינב צנגאוקר, אמו של החטוף מתן צנגאוקר, חשפה היום תיעוד של בנה מתן מהשבי ואת ההתכתבויות האחרונות שלו לפני חטיפתו לעזה.  "תעזור לאמא עם שני וטאטו, זה הדבר היחיד שאני מבקש", כתב מתן לדודו, "יש כאן מישהו, אני אוהב אתכם, אל תבכו", כתב לאמו. 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חבל
    ציון 07/2024/23
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כל כך הרבה נזק עשית לו והרחקת מאוד את שיחרורו.את לא ראויה להיות אימו
    סגור