בארץ

בעקבות הירי ליישוב בת חפר: דרישה לדיון דחוף בוועדה

בעקבות הירי שבוצע הבוקר ממחנה טול כרם לעבר בת חפר, שלחה חברת הכנסת לימור סון הר מלך בקשה לכינוס דיון דחוף של ועדת חוץ וביטחון: "יש לפעול מיידית"
דורון בלוך |  1
לימור סון הר מלך (צילום פלאש 90)
לאחר שאמש בוצעו מספר אירועים בטחוניים על גדר ההפרדה של יישובי התפר, וכן הבוקר (רביעי) בוצע ירי ממחנה טול כרם לעבר בת חפר, שלחה חברת הכנסת לימור סון הר מלך (עוצמה יהודית) דרישה ליושב ראש ועדת חוץ ובטחון, חבר הכנסת יולי אדלשטיין (הליכוד), לכנס את הוועדה לדיון דחוף בנושא.
הפנייה כוללת את חתימותיהם של חברי הכנסת עידן רול, בועז ביסמוט, ישראל אייכלר, אברהם בצלאל, טלי גוטליב, מאיר כהן, ניסים ואטורי, מתן כהנא, עמית הלוי וצבי סוכות. ולכן לפי תקנון הכנסת יו"ר הוועדה מחויב לכנס ישיבה דחופה על פי דרישת שליש מחברי הוועדה.
הר מלך הדגישה במכתבה את הצורך הדחוף בדיון למציאת פתרונות מעשיים להבאת ביטחון באזור. במכתבה נאמר: "מדובר בנושא שהינו 'פיקוח נפש' ממש. יש לפעול מיידית על מנת להבטיח את ביטחונם של התושבים."
עוד הוסיפה כי האירוע האחרון הוא רק חלק משרשרת אירועים דומים, אשר חוזרים על עצמם כמעט מדי יום בחודשים האחרונים.
בחשבון ה-x (לשעבר טוויטר) שלו, פרסם חבר הכנסת אדלשטיין כי שיגר מכתב לשר הבטחון יואב גלנט ולשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, ובו דרישה לפתרונות ולטיפול מיידי. ''הכתובת הייתה על הקיר ועל הגדר'' כותב אדלשטיין ומוסיף, ''עיכוב בתגובה עלול לעלות בחיי אדם''.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    להחזיר
    אססץררןרן 05/2024/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אני לא מבינה אם יורים על הבתים שלנו בלי הבחנה היום בבת חפר מחר על עוד ישובי בקו התפר או יותר לפנים הארץ אנחנו צריכים להחזיר להם מכה אפיים לירות על הכפרים שלהם בדיוק כמותם הם מבינים רק כוח למה מחכים שיהיה עוד פעם השבעי באוקטובר? די לחדלון הידים צריך להחזיר להם באותו מטבע
    סגור