בארץ

חה''כ מלינובסקי לאיחוד האירופי: "מוזמנים להטיל סנקציות על כל הכנסת"

חה''כ יוליה מלינובסקי טענה כי הארגון 'צו 9' עליו הוטלו סנקציות מהאיחוד האירופי הינו ארגון לגיטימי, ופונה לאיחוד האירופי "אתם מוזמנים להטיל סנקציות על כל כנסת ישראל, ועל כל ה120"
דורון בלוך | 
יוליה מלינובסקי (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
על רקע הטלת הסנקציות על תנועת צו 9 על ידי האיחוד האירופי, חה"כ יוליה מלינובסקי נשאה היום(שני) נאום במליאת הכנסת שם תקפה את האיחוד האירופי וארצות הברית על הטלת הסנקציות.
בדבריה, אמרה חה''כ מלינובסקי: "ארגון צו 9 שנלחם נגד סיוע הומניטרי לעזה, ארגון לגיטימי לחלוטין. המייסדת של הארגון קיבלה סנקציות גם מארצות הברית וגם מהאיחוד האירופי. האיחוד האירופי באחת מהסיבות למה הטילו עליה סנקציות כתבו שהיא פעלה נגד אונרא הכפישה את השם של אונר"א"
כמו כן, חה''כ מלינובסקי הגישה הצעת חוק כנגד אונר''א, שתבוא להצבעה בקריאה ראשונה, והדגישה: "אז אחרי שאנחנו נעביר את ההצעות חוק הללו בקריאה ראשונה אני פונה לאיחוד האירופי ואני אומרת להם אתם מוזמנים להטיל סנקציות על כל כנסת ישראל ועל כל ה120 כי אני אומרת לכם, אנחנו אומרים לכם 'אונרא זה ארגון טרור''.
בנוסף, בסוף השבוע האחרון, שלחה חה''כ מלינובסקי, יחד עם 13 חברי כנסת מסיעות שונות, מכתב לנשיא ביידן, בו ביקשו ממנו לבטל את הסנקציות על תנועת צו 9. תחת הטענה כי "ארצות הברית היא הדמוקרטיה החזקה בעולם וערכיה מקדשים בין השאר את חופש הביטוי והמחאה" וכן כי "מדינת ישראל הינה דמוקרטיה עצמאית ולאזרחיה שמורה זכות חופש הביטוי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה